Foxi Skrevet 5. november 2009 Forfatter #76 Skrevet 5. november 2009 Ååå, superteam!! Når skal du teste?? Er du ikke nødt til og gå på toalettet nå da? Jeg er ikke så VELDIG spent liksom :) 2 dager nå virker som en evighet Hehe Jer har ikke kjent noe til at det er ting jeg ikke liker. Under forrrige svangerskap var det ikke noe jeg ikke greide - jo forresten, jeg TAKLET ikke ananasbrus Men ellser ingen ting annet. Å galliano shot - det er digg det :) Jeg røyker ikke, men snuser. Legen min sa faktisk til meg forrige svangerskap at jeg kunne snuse. Det skadet ikke barnet sa han. Klem
er2vil bli3 Skrevet 5. november 2009 #77 Skrevet 5. november 2009 ja, vi skal nok klare å komme på fleire ting etterkvart (no går eg over til å skrive dialekt, det går raskare). barnedåp er bra...kanskje litt vanskelig om det er familieselskap du skal i. sjåfør e nok ei meget god redning, haudeverk?? eg kjenne eg blir litt smånervøs kvar gong eg kjenne det murra, eg tenke "ånei, no e det mensen"..kor lenge det kan murre før det er utelukka at ein er gravid egentlig? eller for å spørre på en annen måte, kor lenge vare gravid-murringane?
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #78 Skrevet 5. november 2009 Jo jeg drikker veske sånn at jeg kan komme meg på do snart! Tipper negativ, håper positiv! Det med kick lakrisen har sikkert ikke noe med graviditet å gjøre. den kan jo være "gammel" selv om det står 2010 på papiret! de kan ha lagret den feil eller noe! Men i min situasjon "vilværegravidnå" VIL jeg at det skal være at jeg plitselig ikke liker kick lenger:P hehe! Snus har vel ikke alt det drittet sigarettene har da! jeg MÅ slutte å røyke! Tenkte å joine venninden min selv om jeg er gravid eller ikke! det beste er jo om barnet aldri får smakt værken nikotin eller alkohol *drikkedrikkedrikke* Du tester i morgen?
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #79 Skrevet 5. november 2009 samboeren min sa til meg i går at jeg kunne kjøpe noe på apoteket, noe som hjelper med slim i halsen tror jeg.. type hostesaft kanskje? Det kunne hvertfall gjøre et eller annet positivt for egget! få det til å feste seg bedre eller noe sånt! Hm! Glemsk jeg er, får spørre han når han kommer hjem! (han jobber overtid i dag og) Han kan bare glemme å jobbe overtid når jeg har el!!! Dagene før og under!!!
er2vil bli3 Skrevet 5. november 2009 #80 Skrevet 5. november 2009 venta spent på resultatet ditt!!!!!!!!! tenk om det er et positivt svar :):) *krysser fingrer*
er2vil bli3 Skrevet 5. november 2009 #81 Skrevet 5. november 2009 solvipect http://forum.snartmamma.com/showthread.php?p=2048387
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #82 Skrevet 5. november 2009 Nei var nok kun en teit strek på den! Ikke noe tegn til noe annet, MEN da håper jeg den stygge tanta kommer NÅ sånn at jeg kan prøve ordentlig!!! Takk for tips på hostesaften! Men tror jeg prøver uten først:) så hvis det ikke funker kjøper jeg vel lett den hostesaften Da krysser jeg fingrer og tær for dere jenter som skal teste dere i morgen Ble ikke noen hoppeutavsvingenbarn, men det kan fortsatt bli 1ppbarn
er2vil bli3 Skrevet 5. november 2009 #83 Skrevet 5. november 2009 søren det var dumt! jaja, vi prøver igjen etter tanta har vore her.....det er like greit at tr kjem raskt slik at ein før prøve igjen. vi skal blir gravide allesammen!
Foxi Skrevet 5. november 2009 Forfatter #84 Skrevet 5. november 2009 Skjønner deg veldig godt superteam Skjønner du vil bli gravid nå. Håper du er det Dumt du ikke liker kaffe, kaffe renner rett igjenom vet du Nå skal jeg til og spise ball Det blir kjempe godt. Samboeren min kommer hjem etter overtid, med kultur melk MÅÅ ha kultur melk til ball
er2vil bli3 Skrevet 5. november 2009 #85 Skrevet 5. november 2009 oh! det e kjempegodt!!!1 kos deg masse masse!!!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #86 Skrevet 5. november 2009 Jeg tok testen og var ikke, men kan jo ikke si jeg har prøvd så lenge hehe! Vil og ha min samboer hjem nå! Han jobber for lenge, så kommer han hjem å orker ingenting! jaja! Han tok vaksinen i går forresten! Merket ikke noe før på kvelden, da kunne han ikke sove på den siden han hadde tatt den på hehe! Så ble ikke noe i går heller nei! I dag vil jeg! Får ta meg en el-test for gøy da ja kunne gjerne tenkt meg å drikke kaffe, ser ut som det hjelper for trøttheten! Er en colajente jeg! eller cocaholiker! (godt jeg har høy forbrenning) Må slutte med røyk og cola når jeg blir gravid! Vi snakkes i kveld/imorgen! Ha en fin kveld videre! håper dere har like gode tanterødnyheter i morgen og, eller enda bedre, positive graviditetstester Er kjempespent!!! Klem
er2vil bli3 Skrevet 5. november 2009 #87 Skrevet 5. november 2009 vi prøver videre det går nok bra...eg tok test tirsdag = negativ, men ikkje tr endå. mystisk hehe. ha ein fin kveld. snakkast!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #88 Skrevet 5. november 2009 Kanskje du må vente til mandag eller tirsdag å prøve igjen hvis ikke tanta har kommet!! ingen el heller. regnet ikke akkurat med det heller, venter jo mensen men måtte bare prøve! Men da håper jeg på lykke min 1pp satser på en augustbaby da!
*Ønskergjerne* Skrevet 5. november 2009 #89 Skrevet 5. november 2009 kom nettopp hjem ifra jobb - og fremdelees ingen tr fikk vite idag fra ei jeg jobber sammen med at hun var gravid... sukk... :/
*Ønskergjerne* Skrevet 5. november 2009 #90 Skrevet 5. november 2009 kom nettopp hjem ifra jobb - og fremdelees ingen tr fikk vite idag fra ei jeg jobber sammen med at hun var gravid... sukk... :/
Foxi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #91 Skrevet 6. november 2009 Så bra det fortsatt ikke er noen TR VILhaBABYprøvdLENGE Snart får hun du jobber sammen med vite at du også er gravid Jeg tok test i dag. Ikke gravid nei! Ikke snakk om. Ingen strek, ingen skygge, ingen farge - INGENTING!! Og tr har enda ikke kommet! Hva skjer da?? Jeg får vel bare prøve og ikke tenke på d, å slappe helt av. Må ta det som det kommer. Når det er min tur - da er det min tur Lykke til videre alle jenter :)
er2vil bli3 Skrevet 6. november 2009 #92 Skrevet 6. november 2009 Ingen TR her heller...Har ikkje tatt test, men venter vel egentlig bare på at Tr skal komme sånn at vi kan prøve ein gong til, hehe. Lykke til vidare allesammen!!!! ha ein fin dag!
Arashi Skrevet 6. november 2009 #93 Skrevet 6. november 2009 Jeg slenger meg på her. Jeg hadde IKM på dag 36 (27.oktober) og her tester vi blendahvitt fremdeles! Jeg er på dag 46 hele 10 dager for sen og har masse symptomer! Mensmurring, ømme pupper og humøret har seg noen skikkelige turer i berg og dal banen, men testene er like forbanna hvite! Nå har jeg bestilt en CB digital som skal brennes av så snart jeg får den og hvis den også sier nei skal jeg ringe legen. Dette er ikke første gang jeg har følt meg slik, men vanligvis er ikke syklusen mer enn 40 dager...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. november 2009 #94 Skrevet 6. november 2009 Stupa i en test i dag... Oops..den dyppa eg ikkje lenge nok i koppen... Jaja! Ta en ny da. (4-5minutter) Er det en strek?? Hæ? Farge på den eller? hm... (løpe å ta ny test..pluss en cb) 5 minutter går. Hæ? En sånn der og? Føkk...kan eg ikkje bare få klare tydelige streker, og slippe alt dette tullet med skygger o.s.v. da? Cb, blei sylsvakt positiv etter en halvtime.. Ergo. Teknisk sett, negative tester.. Og nå har eg bare én cb igjen... Damnit!!! Men..tempen er lav på 3 dagen, så heldige meg har vel sikkert ikkje hatt eggløsning likevel!! Haaa.....ha.........med mindre tante kommer.........*knurr*
er2vil bli3 Skrevet 6. november 2009 #95 Skrevet 6. november 2009 ikkje noke kjekk situasjon du beskriver. eg har ikkje noko TR endå eg heller...men ein kan vel ikkje forvente at syklusen er heilt på plass med ein gong ein har slutta med pilla? eg synast å hugse at eg hadde lange syklusar før eg begynte på pillen og. Men eg håpa selvfølgelig!! Er ikkje noko som ville vore meir herlig enn om eg va gravid!!! drømmesituasjon. Hadde litt gulaktig slim då eg va på do istad, kanskje det er TR som er på vei? Hvordan går det med resten av gjengen?
*Ønskergjerne* Skrevet 6. november 2009 #96 Skrevet 6. november 2009 Da var jeg kommet hjem fra nok en langøkt på jobb og fremdeles ingen TR..... jaja... lite forhåpninger ja hvordan går det med dere andre ? vil høre om positive tester nå jeg :D
cornelia:) Skrevet 6. november 2009 #97 Skrevet 6. november 2009 Hopper på her jeg...siste mens 5 sept!!! Ja..lenge siden, bare neg tester..murringer og ømme bryster..men alt har avtatt. Nå er jeg delvis forvirret, ingenting er normalt, Blir spennende og følge dere..håper ALLE er gravide snart. Klem fra
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 6. november 2009 #98 Skrevet 6. november 2009 Hei! Min test var negativ i går ettermiddag/kveld, og negativ i dag tidlig! MEN jeg fikk mensen rundt lunsj i dag Så nå gleder jeg meg til el :) Han kan bare prøøøve å få en reisejobb da!!! Min test var EN strek! en STERK strek! INGEN skygge what so ever! (sånn har alle testene mine vært) Så da er det vel håp for dere med skyggestreker osv! Håper det er fordi det er tidlig i svangerskapet!! Vil og ha noen positive tester inne hos oss snart!! Ellers har jeg passet på datra til ei venninde i dag! 7mnd 25 november:) Sinnsykt søt snill og herlig jente som smiler, ler og babler for seg selv! Også fikk ho latterkrampe og i dag!! aaaaw Så hentet jeg og sønnen til venninden min i barnehagen også, så var en 2barnsmor en liten periode i dag hehe!! Love it:) Gleder meg masssssssse til å få min egen!!!!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 6. november 2009 #99 Skrevet 6. november 2009 oi cornelia!! Det er jo ganske lengesiden 5 september og enda bare negative tester?? tror jeg hadde ringt til legen min å hørt!! Kanksje tatt en blodprøve! Håper du er gravid da og at det bare er testene dine som er ødelagte:P Lykke til!!!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 6. november 2009 #100 Skrevet 6. november 2009 DRØMME STRESS-LESS Sett denne: etter nesten 2 uker med skyggestreker og negative tester var det 2 rosa streker på QR i kveld;))) (under linken; jaggu var den rosa) eller noe Det er håp håp håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå