Gå til innhold

Fortsatt ingen mens, og heller ingen positiv test!!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen :D

Oppdattering ifra meg :P Ingen tr i sikte - litt murringer bare , så vi får se hva som skjer :/

Skal ikke ta noe test ennå da :P

Jobben ble utsatt 3 timer så blir seint før jeg kommer meg hjem i kveld :s

Men men :) Blir da flere timer med overtid da så :D

Idag får jeg den nye mobilen jeg bestilte :D Gleder meg til det ja :)

Foxi,Superteam og Drømme stress-less - & dere andre : Gi meg gode nyheter når jeg kommer innom i kveld nå da ;) hehe :D

Ha en superduper dag idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for kryssede fingrer. Det setter jeg stor pris på.

min ikm var 28 okt, men jeg har en syklus som lever litt sitt eget liv for tiden. kanskje jeg stresser uten å helt vere klar over det? tirsdag sto jeg tidlig opp og gjor meg klar for jobb, bli plutselig kjempesvimmel og kastet opp. Da tenkte jeg at kanskje det er noe på gang...

tok en test som ble negativ, men jeg har ikke fått tr enda heller....

*sukk*

Skrevet

glemte å si det....har byttet navn fra elis25 til det under :)

Skrevet

Hei er2vil bli3 :)

Krysser fingrene for deg jeg også :)

Håper du bare tester sent og at du er gravid nå :D

Vent ett par dager og ta ny test , hvis ikke - dra til legen , det er jo ikke normalt å gå over så mye :/

Jeg er bare 4 dager over , og nekter å ta en test ennå ja :P (tok en i forgårs midt på dagen som var negativ :( )

Skrevet

Det er veldig spennende dette her...jeg pleier å si til mannen min at der er så mye å tape og så stor gevinst. Er ikke rart en blir stresset av det hele, hehe.

Men det er gøy også.

Jeg har murringer, har hatt det et par dager nå, så jeg venter egentlig bare på mens.

Det blir spennende å se hvordan det går med deg også.

hvilke tester bruker dere?

Skrevet

Jeg har prøvd Quickrespons og Clearblue vanlig og digital. Tok digital i forgårs da... :)

Har ikke prøvd meg noe mye på disse billigtestene jeg da , men tror de kan være like gode som de vanlige :)

Murringer er skumle greier , hehe - men kan være ett fantastisk tegn også da :)

Håper vi hopper over på 1 trimester alle sammen :D

hva slags tester har du brukt da ?:)

Skrevet

Jeg har faktisk brukt de samme som du (borsett fra CB vanlig). Egentlig burde jeg bestilt meg et lager med slike tester slik at jeg slapp å gå på apoteket hver gang, hehe ;)

Jeg kjenner på brystene for å sjekke om de er ømme, det hender seg de er det før mens. Men ikke noe ennå....

hehe...fikk akkurat sms med mannen som er på kurs om jeg har fått mens. Han er spent han også.

Skrevet

Ja , de er spente de også :) Første samboeren min sa idag tidlig var : Mensen ? :P Han sier han er sikker på at jeg snart på bli gravid :P

Mine pupper har vokst sier samboer , han tok veldig på dem igår , studerte dem skikkelig :P måtte bare le , for jeg kan ikke se det selv :P hehehe :)

her fins det ikke apotek , må kjøpe testene på butikken :o så skikkelig flaut , spes når kassadama spør om noe er på gang :/ samboer kjøpte siste testen og da spurte hun ham også... han hadde svart at vi prøvde sånn litt.. hehe... huff... tror jeg skal hamstre skikkelig neste gang jeg er på apotek :P

Skrevet

hehehe....festlig. Det er sikkert sant dersom han ser det :)

en liten plass du bor på da? skjønner godt at det er flaut!!! spesielt dersom kassadama sier det videre til andre. men det er ingen hemlighet å prøve, men jeg føler at presset blir større på en måte?

Har lest flere steder at det går an å bestille fra danmark? jeg har ikke satt meg noe spesielt inn i det egentlig. men har fundert på dette med CB fertilitetsmonitor.

jammen gla jeg meldte meg inni forum, godt å ha noen å dele frustrasjon/spenning/glede osv med :D

Skrevet

Liten plass (ei øy :P)

Jeg ble gla da jeg fant dette forumet ja , kjempefint å ha noen å dele ting med :D

Skrevet

Tester på nett e like gode som tester fra apotek! Men, de aller fleste nettbutikker selger og CB altså! www.babytime.se selges 2 pkn. cb+ til 68 kr eller ka det e? (noe i den dur. Husker ikkje heilt. Hehe..)

Brant en test..bare skyggestrek..Blærk. (billigstrimmel fra samme side). Får skyggestreker på ALT av tester eg (uten om cb som har blått blekk). Heile tia! Trur dere eg har blitt lurt noen ganger eller?! Haaaha.. Godt eg har lært! :P

Glad eg har dette forumet eg og. Det gjør egentlig ingenting om folk vet me prøver, men..sa det til noen når me starta prøvinga i fjor. Må jo sei det føles rett og slett flaut at me ikkje har kommet med noen nyheter ennå... Har slitt en del med megsjøl og det å være "KVINNE"... Når en sliter med å lage barn, så er det vel noe en må igjennom. Har det heldigvis litt enklere nå, enn eg har hatt det. Var ganske så desperat ei stund. Hehe..

Nå er eg bare dritredd for at eg ikkje har hatt el likevel!! Til tross for temp! Huff.... 17 dpo.... *sukk*

Lykke til kvinns!! Har dere noe symptomer som lurer da??

Skrevet

hmmm....jeg vet ikke helt hva som er symptomer og hva jeg innbiller meg. Jeg trodde svimmelheten og oppkastet den morgenen var et sikkert tegn, men det kan like gjerne vere at jeg begynner å stivne til i nakken. Jeg føler meg mett hele tiden, og veldig veldig trøtt....

det jeg tenker en del på i sammenheng med at vi "strever" med å bli gravide er hvor urettferdig alt kan vere.....noen har en one-night og VIPS så er de gravide...sånn er det ikke her nei, har one night med mannen så ofte jeg har mulighet (han pendler og er en del borte DESSVERRE) jeg krysser fingrene for en el-periode i julen da har vi begge lenge fri, hihi.

Lykke til videre alle sammen. Kjekt å høre hvordan det går med dere

Skrevet

Hei igjen!! Alle nye og "gamle" her inne :)

Fortsatt ingen mensen på meg!! :) (bare 3 dager over tiden da)

Men fortsatt ingen tester heller i posten!! Klokken er jo bare rett over 12 da og postmannen pleier da å komme litt senere:P

Jeg har ikke følt noen symptomer egentlig! Kjente litt på puppene i går og har ømme nipler! men det pleier jeg å få før mensen da!

Og på jobb i dag var jeg svimmel og kvalm en time-halvannen times tid!

man begynner jo å innbille seg ting! ønsketenking ønsketenking!

Må prøve å ikke tenke for mye på det!! Koselig å gøy med fler folk som ikke har fått mensen enda! Håper på masse positive tester her:)

Jeg har bestilt de billige testene, håper ikke jeg blir lurt :P Får jeg en positiv test må jeg teste dagen etter, og etter der igjen, og på kvelden etter der igjen, også kjøpe en cb dig! føler den er sikrest! Men gidder ikke bruke så evig mye penger på tester! De sier jo de bllige funker like bra så da får jeg tro det!

Litt oppussing igjen!

Det som er det gøyeste med oppussing er før og etter :)

Utrolig hvor stor forskjell det blir av og til! :)

Gleder meg syyykt til nytt kjøkken!!

gleder meg til å høre fra dere:)

håper alle er gravide:):)

Skrevet

HOLDER TR SEG UNNA DERE JENTER??????

oppdateringer oppdateringer....!

Håper ingen har fått tr i dag heller :)

Håper noen har testet seg og er gravide!!?????

Håper mine tester og kommer i dag!! :)

Jeg vil ha termin 13 juliiiiiii :) (som da er min termin om jeg er gravid nå!)

(bestevenninda min har 7juli) tenk så gøy!! *drømmemegbortlitt*

mirakel mirakel mirakel!! KOM!!! :D

Skrevet

Det er kjekt å pusse opp, vi har ikke noe eget ennå men gleder oss veldig til vi finner noe vi kan kjøpe! Hvilke farger, stil har dere lagt dere på?

Nå er jeg ganske symptomløs, kjenner noe i magen og ryggen sånn innimellom så jeg tror kroppen min sender tr fra seg snart (rar måte å si det på, hehehe).

Har noen andre testet seg idag???

Skrevet

Ikke noen tester i postkassa enda!

Venter på masse ting jeg! Har blitt glad i ebay hehe!

jeg må egentlig ikke lese om symptomer jeg! Føler jeg får de da! Stikking her og der og jeg tenker hmm har lest at... haha! Må le litt av meg selv!

Håper på å få testet meg i morgen! Få det ut av verden å komme inn i 1pp :)

....oppussingsnakk...

Vi har Vanilje på veggene (cafè latte) og hvitt i alle tak! Spotter i alle tak utenom soverommene! våre møbler går i sort, hvit/beige og valnøtt! men skal pvøve meg på litt lilla lys, blomster o.l! Vi har et eneste bilde på veggen over peisen foreløpig! (gidder ikke henge opp bare for å henge noe, må like det godt!! Også håper jeg på noen babybilder etterhvert. gjør leiligheten litt mer personlig)

sorte fliser på begge gulv på bad, hvite på veggene. (bortsett fra sorte fliser bak dusjkabinettet der vi har byttet ut glassbyggersteindusjen, sinnsykt kult faktisk) Parkett på gulvet i 1.etg og laminat oppe!

ellers har vi ikke kommet lenger! er alltids noen småting her og der:)

Så vår stil er ganske nøytral vil jeg si, uansett om det ikke males her på 20 år vil det alikavel se greit ut pga fargevalg! men det er jo stilrent og! VI har brukt mye penger på møbler/hvitevarer! men det må til i ny leilighet! :)

....oppussingsnakk....

Skrevet

hørest veldig bra ut :) koselig å forme noe til sitt eget. dersom jeg huser rett så er du også i 1pp superteam?

enig med det du sier om symptomene, en blir gående bare å kjenne etter. hehe....

akkurat nå synes jeg at tr kan komme for da kan jeg begynne på neste pp.....

*vente vente*

Skrevet

Jeg er i pp0 foreløpig :)

Derfor jeg håper på et mirakel! Han har hoppet av i svingen siden i sommer! :)

Men jeg tror ikke!! Bare håper! :) Så jeg bør få mensen snart om ikke!

Min samboer har reisejobb, og plutselig skal han ut på tur! Han får jo gjerne mail/tlf dagen før om han kan jobbe! (det er vel kun om han har hatt fri lenger/like lenge som han har jobbet) men pr. i dag jobber han på land her i byen, var et 3 ukers prosjekt! og de 3 ukene er snart over!! det som er kjedelig for meg, kan sikkert miste mange pp pga reisinga hans! derfor håper jeg inderlig at det ikke tar lang tid!!

Skrevet

slik situasjonen hjemme med oss er nå så vekependler min kjære. Det er jammen trist det! håper ikke det varer så lenge heller :)

Jeg er forberedt på at dette kan ta tid, så jeg er glad jeg ennå er ung.

:)

Skrevet

Er jo bare 23 så er ikke så gammel jeg heller. men har ventet så lenge nå! og vil ikke vente mer!!! :)

Nei nå får jeg logge meg av her litt!! Så titter jeg nok innom i kveld en gang kanskje!

Kos deg videre er2vilbli3!

Håper på koselige nyheter og oppdateringer fra dere andre:)

Skrevet

Heei jenter :) :) Har ikke hatt tilgang til pc før nå, derfor sene svar i fra meg ;)

HER HAR INGEN TR KOMMET HELLER :) :)

Jeg vil så gjerne ha et svar.. Blir å ta testen i morgen ja jenter? ;)

Jeg skal i selskap på lørdagen, så jeg holder på å finne på unnskyldninger for hvorfor jeg ikke kan drikke alkohol (om jeg er gravid) :) Det er ganske "sykt" at jeg tenker så mye på dette. Skulle bare ha tatt det som det kom. Om jeg ikke er gravid skal jeg forhåpentligvis ha meg ei lita "fyllekule" på leeenge :) :) hehe

Jeg har brukt de samme testene som dere ser jeg. Nå har jeg en sånn billigtest liggende.

Håper alle dere har hatt en fortreffelig dag på jobb/hjemme eller hvor enn dere har tilbringt dagen :)

Ohh, jeg er så spent :)

Skrevet

hei hei foxi!!!

gratulerer med ikke tr :)

grunner til å ikke drikke:

- kører bil

- skal opp og køre bil tidlig dagen etter

- har ikke lyst?

- skal teste ut hvordan det er å vere edru en kveld?

..merker at det er vanskelig å komme på en grunn som ikke har med bil å gjøre. hehe. nå vet jeg ikke hvor mye du pleier å drikke elle rom du kjører bil.

har du gått å kjent på symptomer i dag du da?

Skrevet

Hei Foxi:)

Gøy tr ikke har kommet enda da! :)

Ikke på meg heller!!

Endelig har testene kommet i posten!! (endelig og endelig, tok jo bare 2 dager)

Latterlige de så ut, haha! Men de funker vel like bra! Har ikke åpnet de enda men kjenner de er små på måten de er innpakket på!

Spiste en Kick (lakris) nå, den smakte helt jævlig! klarte ikke å spise den opp, måtte spytte ut det jeg hadde i munnen! Og jeg som elsker kick! Så måtte sjekke datoen, men den går ikke ut før i 2010! Hmmm.. begynner hvertfall å innbille meg ting nå! Har en kinder maxi og her, skal den og smake vondt? :P

*smake*

Nei den var like god som vanlig :) bortsett fra likk kaffe-ettersmak?? hm! (jeg drikker ikke kaffe, liker ikke kaffe, kun hvis det er galliano shot)

jaja! spennende med test! Kanskje jeg må teste meg neste do-tur :)

Noen av dere som røyker da?

Jeg gjør.. (fyy)

Skal slutte så fort testen er positiv! DET er hvertfall motivasjon nok :)

Klem

Skrevet

Foxi, Ja som 2vilbli3 sier så er det bare å være sjåfør :)

Det jeg har tenkt å være på julebordet om jeg er gravid til da! Var det i fjor men hadde tenkt å drikke i år!

Du kan si du skal i barnedåp til en slektning,

går på pencilin

tja vi kommer nok på fler ting etterhvert

Skrevet

Hehe, det er familieselskap å alle der vet at jeg må ha en veldig god grunn til og ikke ta meg et par glass :) Familie bor der vi skal være, så om jeg hadde drukket alkohol kunne vi bare ha sovet over om vi ikke kom oss hjem. -Men man skal respektere at noen ikke skal drikke, så jeg skal nok finne på noe lurt:)

Det kjenner ut som om at mensen kommer,men er ingenting og se. Føler også at det "bobler" nede der, men det er mulig det bare er meg :) Har også til tider vært småkvalm.

Regner med at jeg tar testen imorgen, lørdag, søndag eller mandag. Spørs om jeg greier og holde meg :)

Det var vel egentlig i morgen vi skulle ha testedag :) Om resten skal, er jeg med også :) :) *Spentpåresultatfraderealle* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...