Gå til innhold

Fortsatt ingen mens, og heller ingen positiv test!!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foxi :)

Vi ska forhåpentligvis få oss mage i 2010 :D :D samme hva ;)

Tja , jeg har prøvd litt av hvert jeg da... :P av kjerringråd osv :)

*sex hver dag

*sex annen hver dag

*sex tredje hver dag

*ligge etter sex med beina /rompa høyt :P

*sex på morgenen istedenfor på kvelden

*være skikkelig klar , være våt ;)

*få orgasme samtidig eller rett etter han for å hjelpe svømmerne innover :P

*ta c vit - folat og wild yam eller daminia

*frisk luft med trim hver dag :)

*stillinger! bakfra eller misjonær ska være bra :)

*drikke solvipect (hostesaft) før eggløsning for å gjøre slimet vi har litt tyntflytende / få mer :P

*teste etter el - eller tempe :) da vet man ca eggløsning :)

(jeg testet noen ganger men jeg kjenner el så vet når det er ca - ellers er en eggløsningskalender veldig bra :)

*være kjærester , ikke bare kaniner i senga :P kos deg med en fest innimellom , det er lov ! :)

*hold deg någenlunde sunn i det du spiser og drikker , men ikke bli fanatiker :P og kutt ned på kaffe og andre kofein-holdige drikker.

*spis fisk!!! omega 3 (og de andre) er veldig viktig!! bor 10 meter unna sjøen jeg så jeg spiser fisk minst 2 ganger i uka , nam nam :D sunt og godt :)

*pass på vekta , har du for mye kan dette også spille inn...

*tenk som så at : jeg blir gravid - og det kommer til å skje når vi er klare :) tålmodighet er en dyd :P (in my ass :D )

*ikke bruk kremer eller diverse der nede , skal du smøre deg med noe f.eks dusjing osv - bruk babyolje eller andre milde ting :)

& viktig å ikke såpe seg for mye der nede - ikke inni heller! bruk milde såper , og la den bakteriefloraen som er der være der :) det er normalt ! :)

*ha dager som du kun bruker på deg selv innimellom om du kjenner det tar på å være prøver... gå på shoppetur , ha venninner på besøk og se film , spise god mat , drikk gjerne vin :) eller brukj penger på spa /frisør el.l. :)

*hør på kroppen din! stresser du for mye kan det gå uteover sykluser og psyken... stopp opp når det blir for mye og slapp av :)

*sjekk om du har eggløsning - dette kan også gjøres ved å ta blodprøver hos legen :)

*ta en helsjekk av hele deg hos legen , finn ut om alle verdier er som de skal , om du kanskje mangler noe ?

*går man på medisiner kan dette ofte være grunnen til barnløsheten , hør med legen om du kan bytte til annet merke el.l. hvis det kanskje spiller inn...

tja - jeg har vel ikke all verdens råd, ingenting har funket på meg ennå men :P

JADA - VI SKA BLI GRAVIDE :D:D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte at mannen også kan gjøre ting , være sunn og spise vitaminer og nøtter :P og ikke ha stramt undertøy :)

Skrevet

VILhaBAYBYprøvdLENGE.... Ååå, du får frem smilet mitt skikkelig :) Tusen tusen takk!!

Mensteparten av det der gjør jeg/bruker jeg osv, og alt det andre skal jeg ha i bakhodet. LETT :)

Skal også plotte inn vitaminer, sunn mat og nøtter til samboeren :) Str. L/XL av boxere skal bli :) :) No tight :)

JA VI SKAL BLI GRAVIDE :) :)

Skrevet

Det er bra :) Ja , de tipsene jeg kom med er jo forsåvidt ting jeg også gjør , men det hjalp å få skreve dem ned , så jeg vet hvor flink jeg egentlig er :P hehehe :D

neida , men - det er jo greit å se hva man egentlig gjør for en spire :)

Ja,no tight for samboer'n :) løst og ledig :P haha - som samboeren min sa når han fikk begynt med store boxere : ''ballene mine blir jo bare lengre å lengre nå,siden de ikke får støtte!!'' hahaha , gjett om jeg lo :P

og når jeg setter skåler med frukt og nøtter foran han så spør han meg om jeg syns han er tjukk :P lol :D (han skjønner jo grunnen da ;) )

Skrevet

Du er jo kjempe flink som gjør alt det der :) Står virkelig på du. Du fortjener så utrolig mye å være gravid! Ikke misforstå meg, alle fortjener å bli gravide - men du har virkelig stått på å prøvd lenge. Det er sånne man ser opp til, og er glad for å få "snakket" med om man strever litt selv.

Man gjør jo alt for barna så :)

Hehe, den var god :) Lo godt selv jeg, da jeg leste det :)

Haha, da er han sikkert fornøyd - ballene blir lengere og lengere, og du slanker han i tillegg :) :) (Skjønner at han skjønner det) Bra med litt humør :)

Skrevet

Hei igjen!

Da har jeg vært en tur hos fysioterapeuten også har jeg vasket bilen i haggle og storm! (eller.. betalt for å få den vasket:P) men var kaldt den ene timen jeg surra rundt!!! Uansett, leste kjerringrådene! det eneste jeg kan komme på som ikke står der er at SINK = GODE SVØMMERE!!!!!

Jeg skal nok holde dere oppdaterte:) Spennende og gøy å følge med på alle sammen! :)

Sjekket postkassa just, har ikke fått noe enda så hvis jeg ikke får de i dag venter jeg sammen med dere til fredag! :) tn har ikke kommet her enda, og ingen tegn til ho heller!:)

Kjedelig når legen ikke tar deg seriøst siden du bare er 24 år, 24 er en perfekt alder for barn! Du er jo absolutt voksen nok og i og med at du har prøvd så lenge burde de hvertfall tatt deg seriøst!! Noel leger er bare teite.... Men Nå har din tn dradd på ferie et års tid :) for jeg er heeelt enig med foxi at er det noen av oss som fortjener å være gravide er det du:) (VILhaBABYprøvdLENGE)

Skrevet

Vake bil ja, det var en god ide. Det skulle eg ha gjort også :)

Ja det må du gjøre :)

Hadde vært kjekt om alle 3 får et positivt svar på fredagen (så lenge TR ikke dukker opp før da)

Vi krysser igjen fingrer og tær :)

Mas, mas, mas og mas på legene!!! Til de blir så lei at de ikke orker å ha deg der mer :)

Neida, jeg tror/HÅPER du er gravid VILhaBABYprøvdLENGE :) :)

Skrevet

Ja hadde ikke så lyst men samboeren min sa jeg måtte!! "hvis dritten sitter for lenge så bla bla bla.. "

Er jo sant da! må snart ha Ditec på den og!! Bil=penger ut!!!

Men kan ikke leve uten!!! :P

Jøss, da jeg skrev om bil hadde jeg tankene på noe annet! Pleier som regel å tenke på graviditet og barn hele tiden om dagen! Kanskje ikke så bra men er pinade ikke lett å IKKE tenke på det!

JAAAAA... jeg vil at vi alle 3 skal være gravide NÅ!!!!!!!!!!!

krysser alt jeg kan krysse, stjeler babystøv fra alle mine (6) gravide venninder også bader vi i det! :) (6 gravide venninder... sykt egentlig! Ikke rart jeg ikke tenker på annet!! ei som er 5uker, ei som er 4mnd, ei som er 4,5mnd , ei som har termin 1 desember, ei med termin 14 desember og ei med termin 6 februar!

Da har vi maaaasse babystøv å bade i!

Skrevet

Superteam og Foxi :)

Alle 3 ja , jeg fortjener ikke å bli fortere gravid selv om jeg har prøvd en liten stund da :) Alle 3 på likt - hvis ikke , så ska vi greie det på rekke og rad :D så sånn er det bare ;p

Her kryr det av gravide , så får sope til meg litt - å krysse fingrene for at det kan hjelpe :)

Ingen tr i sikte , hihihi :D

Malt tak i dag på vårt nye soverom - og i morra blir det langdag på jobb :/ så ska ikke våkne i morra til tr nei , og ingen av dere heller!! :)

samboer er på jobb ennå - så det ble ostesmørbrød til middag på meg :)

superteam og Foxi - hvor er dere ifra ? :) nysgjerrig jeg kan dere si ;)

Skrevet

Og når vi snakker om bil , var på verksted igår å skulle bytte vifte , den var selvfølgelig feil , så måtte kjøre hjem uten :P fikk beskjed om å ikke stoppe unødvendig :P gjett om jeg var nervøs :P hehehe :)

men ska levere bilen igjen i morra før jobb å håpe på de har bestilt riktig denne gangen :P

Skrevet

VILhaBABYprøvdLENGE, Foxi

Begynner fra toppen!

Søstra til min samboer hadde prøvd å bli gravid i evigheter! Etter nesten 2 år ga de opp og tenkte ja ja.. Ho er den jenta som har termin 14 desember:) Godt å vite det er håp for alle!! :)

Male tak kan du jo ikke gjøre når du er gravid!! (med mindre du bruker sense) greit for deg å vite om du skal male mer:P hihi :)

Jeg var på do i sta og det er ikke noe som helst tegn!! så tn, enten kom eller forsvinn nå for min del! (har ikke så stor tro på at jeg er gravid akkurat, så jeg blir ikke sååå skuffet om jeg ikke er pga han kun har hoppet av i svingen til nå, men folk har blitt gravide av det og, men blir VEEEEEELDIG glad om jeg er gravid!! )

Min samboer er og på jobb, han hadde en stopp innom legen å vaksinerte seg i sta! Ellers jobber han sikkert lenge i dag!! Kjedelig når han sliter seg ut på overtid, da blir det jo ikke noe på meg hehe!!

Jeg er fra Kr.sand!

Dere da?

Skrevet

Tar det siste først :P Kommer å fra kr.sand men bor på Mørekysten nå :)

Samboer er herfra :)

Hehe , skal vente med å kjøpe sense til jeg er gravid azz :P hehe :D

men utrolig gøy å pusse opp , vi har planer om å bygge 2 nye soverom,utvide stue og kjøkken og ordne i gangen :) Bor i bryggeleilighet , det er ikke inredet nede , bare oppe ... :)

Var også på do i sted , men ingen tegn ennå , hehe :) men veldig veldig typisk om tr dukker opp enten i kveld eller i morra eller om noen dager... da tror jeg at jeg skal gå til privat lege om det går an.. eller direkte til gyn igjen...

fikk nettopp melding fra samboer - ''har du fått mensen?????''

kanskje ett hint om å få seg noe :P? eller bare veldig gira på om jeg er gravid kanskje :P ??

mange rundt oss blir gravide så lett - det er skikkelig trist å se de som får det til å som ikke vil egentlig... så sitter vi da , å ikke får det til... men jeg har tro på at vi skal klare det,er bare spørsmål om når ;)

sitter inne nå , det blåser ute , så hele huset rister godt å det bråååååker... må skru opp lyden på tv for å overdøve det :P godt jeg ikke ska ut mer i dag :)

skrev ''nei'' på meldinga til samboer om mensen , og her kom svaret : '' hmm.. barn i magen da :-) hehe :-) ''

Skrevet

Hvordan er deres mannfolk i prøvinga ? gira ? :)

Min er helt med han , følger med på menskalender,eggløsning og sitter ofte på barnimagen for å få tips :P hehehe :)

men han tror vel jo mer sex , jo større er sjansen :P ( er litt i tvil på akkurat den da ;p )

men godt at vi kan prate om det osv :)

Skrevet

Hehe, det er som oftes sånn :) At man får beskjed om å gjøre det :) Helt enig!! BIL=PENGER UT, men det gjelder egentlig alt. Alt koster penger.

Hehe, det er bra superteam, at du greier og tenke på noe annet! Jeg har hatt middagsgjester så jeg har hatt nok å tenke på etter jobb i dag :) Bra er det!

Jeg bader meg litt det babystøvet du sendte ut, så får vi håpe det går rette veien :)

Her har enda ingen tr kommet :) JIPPI (håper jeg)

Skrevet

Jeg er fra Møre og Romsdal, rettere sagt Molde!

Pusse opp er kjempe moro. Holder på med soverommet vårt nå. Så blir det stua og div senere.

Her blåser det også kraftig. Har middagsgjester, og da er det koselig med fyr i peisen, kaffe/te, teppe og høre på at det blåser ute :) Skulle egentlig vært ute og gått meg entur, så får se om det blir senere i kveld.

Her er det heller ingen tegn til TR. Håper bare den ikke kommer i løpet av kvelden eller morgen dagen.

Ja det virker som om at folk rundt oss blir lett gravide, men igjen så er det mange av oss også, og det er godt å tenke på. Ikke det at andre sliter, men at du vet at du ikke er alene om det, og at det ikke er noe FEIL med deg.

Å neei, så søtt da :) Du har helt sikkert en liten leieboer i underetasjen du :) :) Koselig :) <3

Skrevet

Samboeren min er også veldig gira, men ikke på samme måte. Han sitter ikke inne på barnimagen for å få tips.

Men siden vi ennå ikke er blitt gravide tror han at det er noe med han. Prøver så godt jeg kan og fortelle ham at dette kan ta tid, å at det er like mye meg som ham. :)

Skrevet

Jeg har jo ikke fått i gang prøvinga ordentlig! Så deres mannfolk er vel mer gira enn min! Han sier han gleder seg til vi får barn da! :)

Oppussing er ikke gøy i lengden! Vi har også pusset opp! Eller det vi kjøpte er bare 6 år gammlet så sparkling, maling av alle flater, fuge/male lister også har vi byttet ut glassbyggerdusjen på badet med dusjkabinett og bygget inn varmtvannstank og vaskemaskin! Ble dritbra!:) Neste år er det kjøkken! Hater det kjøkkenet som er her! Er så blæ.. ingen som skjønner hvorfor jeg vil bytte men jeg får 40% på kjøkken gjennom jobben så da blir det plutselig ikke så dyrt :) ellers hadde jeg kanskje bare overlevd med det vi har!

Ops! Litt oppussingsnakk haha! Sorry :P

Min samboer kom hjem tidligere fra jobben enn forventet, nå har han nettopp kommet ut av dusjen, så nå vil jeg kose litt hehe:)

Vi snakkes nok i morgen jenter! Ha en fin kvel uten tn :)

Lykke til!!

Klem

Skrevet

Hei!! Harkje sett no te verken streker eller tanta eg heller!! Hadde vel ikm samme dag :)

Så nå begynner tvilen min å komme igjen vettu.. "Har eg hatt el i det heile tatt??" "Visste det var for godt til å være sant!!" o.s.v. Hehe..heilt kokko vettu.

I følge tempen er eg 16 dpo i dag. Egentlig blir eg sjeleglad bare eg får mensen.. Fått økende murringer og nå, så..krysser fingrene!! (akkurat KA eg krysser fingrene for nå, vet eg ikkje. Hehe)

Håååpe såå du får en fin positiv test i mårra!! :D :D :D :D

Skrevet

Det er sant superteam :) Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir veldig fort lei av det, men liker godt å se at samboeren min og ellers folk i familien fikser på huset mitt :) :) Det er gøy. For meg holder det med litt småjobbing :)

Både kjøkken og bad er nyoppusset hos oss, så det er ganske genialt ;) Jeg digger både kjøkken og bad.

Skal forrestn hoppe i boblebadet nå om ikke så lenge, nyte kvelden og tenke kun på meg selv :)

Bra med litt annet snakk også, og ikke bare om graviditet :)

Kos deg med mannen din du superteam, så snakkest vi nok i morgen ja. Takk det samme, og ha en fortreffelig helg med både kos og ingen TR :) :)

Lykke til.

Skrevet

Misunnelig du som har boblebad!!!!!! jeg vil å ha!!! ;)

Nå ska tr holde seg unna oss å gi oss positiv test ;)

Skrevet

Hei Drømme stress-less. Når hadde du ikm? 2.nov? Spennende :)

Jeg prøver å verkent tvile eller ikke tvile jeg :) Prøver å bare ta det som det kommer. Har gått rundt å vært småkvalm i hele dag, fått kviser i ansiktet (noe jeg sjeldent har), har små murringer - men ingen mens.

Jeg krysser fingrene for deg, og jeg vet hva jeg krysser de for :) Jeg krysser de for at du er gravid :) :)

Håper du får en positiv test. :) :) Fredag??? :) :)

Skrevet

Det er veldig deilig med boblebad ja :) Du får ta turen engang og prøve det ut ;) hehe

Ja når tr har holdt seg borte et par dager kan den hu like så godt holde seg unna i 9mnd til, mener jeg :)

Skrevet

Hei!!

Nå har jeg sittet å lest igjennom det dere har skrevet. Jeg kjenner meg igjen i alt sammen.

Selv venter jeg på tr som ikke har kommet ennå...krysser fingrene, men når jeg leser om hvor mange pp dere har så må jeg vel bare finne meg i å vente jeg også :):)

Håper dere blir gravide snart!!! Jeg krysser fingrene for dere!!!!!

Skrevet

Hei elis25!

Når har/hadde du ikm? Ikke alle må gjennom like mange pp :) Vi krysser fingrene for at du ikke er en av dem ;)

Takk det samme. Lykke til!

Skrevet

Hadde ikm på mandag (2.nov), ja. Da begynte murringene mine og. Huff... Men ellers har eg fått en del synlige blodårer på puppene og brystet og utover skuldrene. Tror eg fikk det før en mens en aen gang og, så legger ikkje noe spes i det egentlig.

Men positiv test på fredag, hadde vært koselig overraskelse altså :) Det må eg si!

Lykke til med testing i morgen!!! :D Hold oss oppdaterte, Foxi!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...