Foxi Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Mandag 2 nov hadde jeg ikm. Har enda ikke fått mensen. Tok en grav.test igår morges, men på den fikk jeg bare 1 strek (ikke gravid). Har vært småkvalm, har menssmerter - men det skjer ingenting her, verken den ene eller den andre veien.. Vil så gjerne ha et svar om det har skjedd, elller om mensen bare er forsinket. Hvor lenge har dere gått over ikm før dere har evt fått en positivt svar? En uke? Håper alle dere som prøver får et positivt svar denne gangen :) Ha en fin dag alle sammen
optikerstudent88 Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 jeg fikk ikke en positiv test før en hel uke etter ikm , så alt er mulig
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Da satser vi på at mensen ikke kommer Med førstemann tok jeg test en uke etter ikm da også, men da visste ikke jeg at jeg var gravid, prøvde heller ikke, så mulig jeg hadde fått positivt svar om jeg hadde testet tidligere - men det er ikke noe jeg får svar på nå
mussefrk Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg har det også på samme måte, ingen mens og negativ test! Veldig frustrerende, for hvis jeg ikke er gravid så vil jeg gjerne at mensen kommer slik at vi snart kan prøve på nytt! Masse lykke til, og håper at testen snart blir positiv:)
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Det er sant som du sier, veldig frustrerende. Detsamme her også, om jeg ikke er gravid vil jeg at mensen kommer så vi får prøve på nytt igjen. Tusen tusen takk for det, håper også at din test også snart blir positiv
-68mamma Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Opplevd samme jeg også denne syklusen. IKM mandag 2.nov - negativ test (en sånn Super Sensitiv strimmel) Men ingen mens og ingen murring. Idag ble en billigstav positiv...... *skummelt* Ville tro at den høysensitive testen skulle kunne slå ut på IKM, men det gjorde den altså ikke.... (sensitiv my ass...) Prøv igjen om noen dager Foxi - og lykke til ! (selv feirer jeg absolutt ingenting før jeg får tatt minst 2 digitale med ukesvisning både denne uken og neste uke og UL uken etter det igjen... Dette er så skjørt og kan veldig lett gå galt, så her skal ingen gleder tas på forskudd - jeg kan begynne å blø når som helst føler jeg)
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2009 Jeg ser at folk veldig tidlig får melk i puppene - jeg sjekket med meg selv nå, ingen melk, men de "hvite prikkene" på nippels er blitt hvitere. Kan det ha noen form for betydning? Til vanlig er jeg øm i brystene når jeg skal ha mens, men jeg kjenner ikke noe til det nå. Kan dette også være noe tegn? Off, når men uteblit og ingen positiv test blir jeg så tankefull!
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2009 Takk for svar 68mamma! Det er billig tester jeg også har testet med. Vi får se til helgen, om det ikke er kommet noen mens ennå da, så stikker jeg og kjøper en digital. Om det ikke funker drar jeg til legen og sjekker. Det er jo ganske stor sjanse for at du er gravid da Når du har fått positivt svar 2 dager etter ikm, men skjønner du vil være 100% sikker før du bryter jubelen løs! Vondt om det ikke stemmer. Masse lykke til du også
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 IKM for meg var 1 november her da , fortsatt ingen tegn til TR , og negativ CB digital igår midt på dagen... går rundt å pvøer å finne en logisk forklaring på forsinkelsen , kan jo hende syklusen har forskjøve seg pga jeg har vært litt syk? (forkjølet) 29pp nå - å hopper vel elegant over i 30 pp om den hersens tr kan komme... likevel : jeg er oppblåst som bare det,ting smaker rart!klarer ikke å drikke en kopp te uten å syns det smake ekkelt... hehe tør egentlig ikke tenke slik heller jeg nå da , etter så lang tid... kanskje man bare ska innse at vi ikke får det til ennå ? kan være smaksløkene er fucka - siden jeg ennå ikke er helt frisk ? og oppblåstheten kommer av luft og for mye mat ? jeg vil bli gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:/
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2009 Off, skjønner du er "lei" og vil ha svar. Vi får krysse fingrene og håpe at du får et positivt svar du også. Hva med å ta en grav.test på legekontoret? De er jo iallefall 100% sikker. Om jeg verken får mensen og heller ikke noen positiv test i løpet av helga, bærer det rett av sted på legekontoret på mandagen. Jeg tror du er gravid, eller jeg håper du er gravid Lykke til!
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2009 Kviser, kan det være et tegn? Plutselig fått kviser i ansiktet, og det er SJELDENT at jeg har kviser. Må få frem alt jeg nå som kanskje kan være et symtom!!
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Hehe , godt noen holder seg positive Jeg skal vente på tr noen dager til,ta en test til,hvis ikke tar jeg kanskje en tur te legen:p Kviser kan jo være ett tegn tror jeg. Andre symptomer da? Hva hvis du tar en test i morgentidlig på morgenurin? krysser fingrene for at den er positiv hos deg iallefall jeg vil ha stooooor mage snart altså , ikke stor mage pga luft eller for mye godis lol
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2009 Man må bare være positiv i en sånn situasjon føler jeg Prøver så godt jeg kan Ok, gleder meg til å se hva som skjer med deg. Håper du er gravid Jeg er småkvalm til tider, har mensmurringer (gikk med ob igår), er IKKE øm i brystene (noe jeg alltid bruker å være når jeg skal ha mensen), de "hvite prikkene" på nipples synes jeg er hvitere (kan være bare meg ) Også disse kvisene da Håper for deg at du snart, om ikke lenge (vår/sommer) går med stooor mage pga en liten engeinne der
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Det er nok noe i gjære hos deg ja god feeling på deg Hadde vært artig hvis det var klaff for deg denne gangen TR får holde seg borte Ska på butikken en tur nå - tenkte å bake noe idag Få tankene over på noe anna
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. november 2009 Jeg håper du har rett Vil ikke ta gleden på forskudd, for da blir jeg bare så utrolig skuffet. Ja det mener jeg også, TR får holde seg unna for dette året hehe. Jeg får prøve meg på en test igjen enten imorgen tidlig eller på fredagen. Det var lurt. Greit å få tankene på en annen plass God baking
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 4. november 2009 #16 Skrevet 4. november 2009 Jeg føler med deg!! Håper du snart blir gravid VILhaBABYprøvdLENGE!!!!!! Hiver over masse babystøv til deg fra min venninde som er 5uker på vei!! : (ho fikk rede på det i går, gøy for henne og nå må jo jeg forte meg sånn at jeg ikke blir for lenge etter! er 2 dager over ikm:P har ingen prøveperioder enda men han har hoppet av i svingen siden i sommer så enten bør jeg være gravid eller så må jeg få mens sånn at jeg kan komme på min 1. pp ) lykke til alle sammen
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #17 Skrevet 4. november 2009 Takk for det Vi får håpe det blir en fulltreffer snart å at tr kan holde seg vekke lenge ! Å du da,superteam - tatt test ?? sier det samme jeg å - lykke til alle sammen
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 4. november 2009 #18 Skrevet 4. november 2009 Nei jeg bestilte 20g tester i går og 42 el tester, så er klar for testing for harde liver:P tar 1-2 dager å få de, så får jeg de i dag tester jeg meg for el. og g i morgen tidlig kanskje! Er jo best å teste på morgenen! Hadde du testet deg?
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 4. november 2009 #19 Skrevet 4. november 2009 du har testet ja! Mn ho venninda mi som fant ut at ho var gravid i går, fikk også negative terste først! Så i går var ho tydeligvis gravid nok til å få et positivt resultat!! Så håper virkelig du endelig er gravid nå :)
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #20 Skrevet 4. november 2009 Jeppz - testa igår midt på dagen (cb-digital) men den viste ikke gravid... :/ Ikke at jeg er den største testeren da , tatt kanskje 5 g-tester på over 2 år så jeg er ingen testoman... skjønner bare ikke at syklusen min skal tulle nå - greit at den har vært regelmessig i flere år , ikke gått på noe form for prevensjon heller på minst 4 år nå , så er absolutt ikke noe som henger igjen... og så har jeg fått påvist eggløsning 3 sykluser på rad,så vet jo jeg har eggløsning snodige greier... syklusen har kanskje tullet 2-3 ganger nå på 2,5 år , så det er ikke det at jeg har ustabil syklus heller... ikke føler jeg at jeg stresser såååå mye med det men selvfølgelig tenker man på det føler meg litt ubrukelig når jeg ikke har blitt gravid ennå da... men håper veldig på at det skjer noe snart , ellers er jeg nødt til å videre med utredningen... blir bare ikke tatt på alvor siden legen og gyn sier jeg ennå er ung (24 år da!!) jeg skal vente til fredag /lørdag med å ta en test tror jeg... kanskje lengre... for er jeg gravid må jo testen snart vise positivt... ellers får tanta komme snart ja superteam - du kan altså teste i vildensky snart du du får holde meg oppdattert satser på at spira sitter raskt hos deg uansett,for ingen fortjener å sitte å vente så lenge ... xxx
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #21 Skrevet 4. november 2009 Lykke til med testingen alle sammen. Føler med dere. Gruer/gleder meg til fredagen. Håper jeg får et positivt svar, hvis ikke må denne hersjens TR¨komme snart Håper det ikke er lenge til spira hos dere For noen sitter den nok allerede
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #22 Skrevet 4. november 2009 Foxi - lykke til med testing på fredag Håper befruktning har skjedd hos deg og at TR holder seg vekke nå - leeeeeenge Spennende Du må holde oss oppdattert , og fortelle med en gang du vet har du prøvd noe spes denne pp ? nysgjerrig jeg
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #23 Skrevet 4. november 2009 Tusen tusen takk VILhaBABYprøvdLENGE :) Det blir kjempe spennende! Jeg skal absolutt holde dere oppdatert, tro meg Også må du holde oss oppdatert Jeg krysser fingrer og tær for at befruktning har skjedd hos deg også - er det noen av oss som fortjener det, så er det akkurat deg Ikke gjort noe spes utenom det vanlige Spiser sunt, går mye, prøvd å ikke tenkt så mye på at "jeg håper jeg ble gravid nå". Tror det er vanskeligere og bli gravid om man bevisst går å tenker på d. Nå tenker jeg selvfølgelig pga av alt som skjer, men sånn eller :) Noe spes du har gjort denne gangen? Om jeg ikke er gravid nå, kan jeg kanskje "lære" meg noen triks som kan funke
Snusmumriken* Skrevet 4. november 2009 #24 Skrevet 4. november 2009 Jeg skal også teste på fredag....gru-gleder meg jeg også Har IKM 5-6 november, testet med en CB digital i går, men den sa inte gravid. Er småkvalm og har en god del stikninger i magen, så gir ikke opp håpet riktig enda Krysser alt som krysses kan for at det spirer og gror i oss alle
Foxi Skrevet 4. november 2009 Forfatter #25 Skrevet 4. november 2009 Masse masse lykke til til deg også Håpe spiren sitter hos oss alle :) Hadde ikm 2 nov, ingen mens, ingen positiv test =/ Kjipt. Hold oss oppdatert :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå