Oslojenta79 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Prøver å sitte med han i fanget, får litt blikkontakt,men synes han fort vrir på hodet og ser se til sidene og. blir bekymret jeg. Andre??
Ranni Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg husker jeg tenkte mye på dette og syntes trollet så lite på meg i perioder. For en så liten baby er det voldsomt å ha øyekontakt med et annet menneske og det tar ikke så lang tid før det er nok eller for mye. Da er det viktig å lytte/se deres signaler og ikke presse dem. Han er jo liten ennå, og så lenge du får blikkontakt, selvom det ikke er så lenge av gangen, ville ikke jeg vært bekymret. :-)
juliogdesember Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Mine to helt normale gutter på 5 år og 10 mnd sov maaaaasssse til de var ca to mnd. og den lille tiden de var våken var det mat som gjalt. Begge var mellom 6 og 7 uker før de smilte. Og da var de begge veldig sparsomme med å smile. De ville heller ikke ha noe spesielt med blikk kontakt. Bare gløttet litt på meg innimellom. Mens prikkene i taket var fine å se på de ( har furu tak ) Slapp av du Nyt heller å kose og holde på babyen din. Blikk kontakt kommer når babyen din er klar for det Selv merket jeg at behovet for mere enn kos kom da de var ca tre mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå