Gå til innhold

ha på seg i dåpen, ammer

lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde på meg en ermeløs kjole med rett snitt over brystet. Det fulgte med stropper man kunne ha på. Kjolen var sånn at jeg kunne ta av stroppen og dra ned litt av kjole nedenfor brystet liksom. Så hadde jeg en bolero over. Det fungerte veldig bra. Øverste delen var litt elastisk, ellers hadde nok ikke dette fungert.

Jeg hadde på bunaden i kirken og skiftet med en gang når jeg kom hjem. Til en kjole med ganske dyp v-hals, så set var lett å vippe ut puppen:)

Nå skal det også sies at det tidsmessig passet bra mht ammingen i forhold til kirken. Ellers er jo bunad litt stress, må jo nesten sitte naken å amme...

Jeg hadde bunad på meg. Både i kirken og store deler av selskapet. Var bare å ta av vesten og dra opp skjorta. Men så hadde vi selskapet hjemme og jeg gikk på rommet vårt for å amme da. Utpå ettermiddagen skiftet jeg til dressbukse og en fin topp som jeg kjøpte på KappAhl! Var så fin atte!

Bunaden min er i ett stykke og krever tilnærmet nakenhet ved amming.. hehe..

Den får ¨henge fiiint i skapet mens jeg skal ha på meg et skjørt i silke med tilhørende "ammevennlig" kinainspirert omslagstopp- greie.

Blir nok bra, budaden skal få henge veldig i fred til 17 mai tenker jeg ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...