Gå til innhold

PÅMELDING BIM TREFF I ASKER TORSDAG 3. DES KL 19.00

Anbefalte innlegg

Hei,

Se info i oversikten over alle BIM-treff.

Om du ønsker å være med på treffet for april/mai/juni/juli 2010 mager, så meld deg på her :-)

Sted: Baracoa i Asker sentrum.

Alle er hjertelig velkomne!

Håper vi blir en fin gjeng :-)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Så hyggelig :-)

Da er vi 3 stk. som kommer så langt... Og 4 fra gangen etter...

Kanskje flere som melder seg når datoen nermer seg... Tenkte å legge ut en link på skravel og anonymforumet helgen før..

Gleder meg til å møte dere!

Annonse

Hei!

Jeg blir gjerne med på treff etter hvert. Er bare 4+5 uker på vei og føler det er litt tidlig ennå. Men det er supert med Bim-treff. Var aktivt med under mitt forige svangerskap, og syntes det var kjempekoselig å treffe andre i samme situasjon. Godt å ha andre å skravle med som er interessert i de samme tingene.

Hvor langt er dere andre på vei?

Hei,

Alder spiller da ikke den største rolle... :-) Går ut fra at du kanskje er 21 ut fra nicet ditt.. ? (Født 1988?)

Tror jeg er den eldste av oss (har klikket på nickene til de andre og da kan du se alder på de fleste) og jeg er 32.

Føler meg ikke så gammel :-)

Om du er 21, så er det kanskje ikke så mange på din alder som er gravide enda (snittalderen på førstegangsfødende her i området er vel nærmere 30), så da kanskje du kan få litt ekstra støtte fra oss litt eldre, og litt erfaringer fra oss som har barn fra før (Har en jente på 2 år).. Og vi "eldre" kan jo få litt inspirasjon til å bli mer ungdommelige :-)

I min forige barselsgruppe var alderen fra 25 til 39 år. Det var aldri noe problem..

De fleste av mine kusiner er på din alder, og to av dem har babyer.. Etter babyene kom, ble liksom aldresgrensen ikke så tydelig lenger... Vi ble liksom mer opptatte av de samme tingene..

Når har du termin?

Håper å se deg torsdag!

Hei Mel88,

Gikk inn på profilen din etter at jeg hadde skrevet..

Jammen 2 tette du får... Imponerende!!

Hvor gamle var de i barselgruppen med førstemann? Dere har vel fortsatt permisjon nå da :-)

Hehe Ja ikke sant, Er ikke det at jeg føler meg umoden liksom som Mamma, Men av å tell er det mange eldre som titter å nesten synes synd på meg.. Ja, er ikke førstegangs fødene.Venter jeg tvillinger,

07.04.2010. Men de kommer sikkert litt før det :)

Bachel gruppa mi er fra 26-40år Jeg trives masse med dem, men som du sier er ikke alder noe problem.

Da ses vi i morgen.. Klem

Hei,

Da blir vi 5 stk om alle påmeldte kommer:

LEB jenta

Saramaria

Jenny Ö

Mel_88

Mamma til 1 vil ha 2

Følgende ønsker å være med, men kan ikke denne gangen:

Zofie

Tredje drøm

Hvordan finner vi egentlig hverandre på Baraccoa i morgen? Jeg har mest sannsynlig på meg en brun kåpe, og et lilla hjemmelaget skjerf. Kan f.eks. henge sjerfet mitt på en av stolene. Er ca 160 høy, og har mest sansynlig håret i hestehale...:-)

Annonse

Nei og nei;( Jeg beklager at jeg ikke kom i dag!!! :o( Utrolig dumt.. Har hatt dataproblemer så har ikke vært innom så ofte i det siste så da ble det borte fra mitt hode.. Håper jeg kan være med neste gang..

Klem fra susehue ;P

Synd at du og et par av de andre påmeldte ikke fikk hvert med. Vi var 4 stykker, ettersom ikke alle hadde fått med seg at man skulle melde seg på :-)

Det var veldig koselig, og vi ble enige om at jeg setter opp et nytt treff torsdag 7. januar kl 19.00. Håper dette tidspunktet passer for deg og de andre som ikke fikk vert med :-)

Vi tok et tidspunkt som passet for alle oss som var der.

Ses snart!!

Jeg vil helt klart være med på neste bim-treff:) Er så lei meg for at jeg glipp av møtet i går, hadde gledet meg veldig til å møte dere andre som er i samme situasjon;) Denne gangen skal jeg skrive det opp på kalenderen, på mobilen og i almanakken!!! Skal IKKE gå glipp av dette

7 januar ses vi!! :o) Er det fortsatt på samme sted? Ligger det under Big-horn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...