Gå til innhold

Jeg får utredning:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gyn ringte meg i dag og før jeg i det hele tatt rakk å spørre så sa han at han ville ha meg inn på poliklinikken for en nærmere undersøkelse. Så om det blir full utredning, det tror jeg ikke, men i alle fall vil det bli sjekket nærmere om det kan være skilleveggen i livmora og evt andre ting og tang etter som jeg forsto.

Han sa at han ville ta kromosomtest på meg og sambo, men da jeg sa at vi har en flott gutt så mente han at dette ikke var nødvendig likevel.

Han mente i alle fall at nå har vi opplevd nok tap i år så han vil gjøre det han kan for å hjelpe oss videre:)

Så nå skal vi inn på sykehuset 23.11. og jeg må si at jeg faktisk gleder meg til å kanskje få noen svar etterhvert:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott !!! Ønsker deg masse lykke til. Får håpe dere får noen oppklarende svar. Ser frem til å høre fra deg når du har hvert der, alltid spennende :)

Skrevet

Så bra da Maddemor,

Skal se dette ordner seg.

Mange klemmer fra meg :)

Skrevet

Så flott!!!!!! Du skal se at dette løser seg etterhvert nå og du får den hjelpen og de svarene du trenger!!

Glad på dine vegne nå altså =)

Lykke til da =)

Klems

Skrevet

Helt supert kjære deg:)

Fint og få litt fart på saken og man blir så glad når noen andre tar initiativet synes jeg........masse masse lykke til med utredningen:)

Klem fra meg

Skrevet

Så flott.

Lykke til Maddemor.

Skrevet

Så flott vennen!!! Blir godt å få en sjekk for å se om det er noe de kan gjøre for dere slik at dere slipper å oppleve dette igjen. Og fint at du slipper å vente så lenge på time. Stooor klem

Skrevet

Så utrolig bra! Hørtes ut som en god lege:)

Lykke til videre!!

Skrevet

Tusen takk jenter!

Det er nok sikekrt ikke full utredning som i habituell abort, men vil tro de begynner å sjekke ut det som er mest sannsynlig først og så får vi se hvor langt de vil gå hvis vi ikke finner noe svar.

Legen min er helt fantastisk! Har hatt han siden jeg begynte å gå til kontroll i aug-08 og har vel vært hos han kanskje 15 ganger til nå inkl operasjonene. Han er 61 år og jeg håååååper virkelig ikke han har tenkt å pensjonere seg før vi får vårt etterlengtede barn for jeg vil ikke bytte lege i alle fall.

Det er jo heller ikke sikkert at vi får noe svar i utredningen, men da føler jeg i alle fall at jeg har gjort alt jeg kan og mer enn det kan vel ingen forlange....

Han ville egentlig ha meg inn allerede til mandag som kommer, men han hadde helt fullt 2 mandager på rad nå (han er på gyn.pol. bare på mandager) men 3 uker synes jeg da slett ikke var lenge å vente:)

Skal nok holde dere oppdaterte for dere som vil høre:)

Klem

Skrevet

Fantastisk, håper dere får noen svar :)))

Det gikk galt igjen for oss også, vi skal ha prøverør ved neste mens!

Hos oss er det meg og eggene mine. Vi har og en gutt fra før, men nå innser vi for et mirakel han er. Dette går bra skal du se, ønsker deg lykke til!

Skrevet

Uff, ja jeg svarte deg i din egen tråd også, men dette var veldig leit Aureca...

Jeg har også begynt å tenke at lillegutten vår kanskje er et lite mirakel... Vi får se hva de finner ut på sykehuset og så får jeg uansett trøste meg med at vi i alle fall har vært superheldige å ha fått et nydelig barn:)

Stor klem

Skrevet

Dette var veldig godt å høre Maddemor !

Du skal se det snart suser i sivet igjen :-)

Skrevet

Du skal se der ordner seg vennen min. Mulig du rett og slett bare har vært max uheldig, at kroppen ikke har tålt så mange graviditeter på så kort tid. krysser fingre for at alt er bra med dere, og at du kan få noe som holder på spiren nestegang. Hvordan går det ellers da? Blør du mye enda? Tenker masse på deg. Litt av et vær vi har på kysten disse dager. Skikkelig surt. Nå er det ikke lenge før dere flytter inn i nytt hus. Godt du også får litt andre ting å tenke på. Er nå 2-3 dgr over eggl så blir spennende å se om det har skjedd noe nå som vi ikke prøver. Vi har hatt lite sex, men fant ut at eggl må ha vært søn eller mandag og vi hadde sex lørdagskveld. tempen min steg kraftig på mandag. Har ingen tro, og tør ikke heller. Kan jo være som gyn på sykehuset sa, at enkelte par ikke klaffer, huff har tenkt mye på det.

Var forresten oppe og hjalp til litt i b.hagen i går, den jeg har jobba i og det gjorde godt. De små satte seg på fanget mitt og koste med meg. Den ene jenta bruker å være livredd alle ukjente og noen kjente men satte seg rett på mitt fang for å kose. kan tro de ansatte gjorde store øyne hehe. Var veeldig godt for meg. Drømte for første gang i natt at jeg ammet en datter. Så håååper det skjer en dag. Stooor klem. Dette skal vi klare Maddemora mi!!!

Skrevet

ja jeg vet da søren jeg katta, men gidder ikke å tenke for mye på hvorfor akkurat nå. Det venter jeg med til timen på sykehuset.

Så koselig det hørtes ut å være i bhg igjen da! Blir helt rørt jeg når jeg hører om den jenta som satte seg i fanget ditt for å kooose:) Veldig koselig ja!

Ja det er skikkelig surt og kaldt i dag altså! Snødde i Arendal i dag... brrrrr......

Blir spennende å se om dere har fått klaff nå da:( hi hi!

Vi må jo få til å lunsje snart også! Passer det for deg i nærmeste fremtid eller?

Klem

Skrevet

Denne uka har jeg ikke mulighet dessverre. Skal på skolen til min datter i morgen, og så kommer forloveren min å hjelper meg m noen ting til bryllupet. man-tirs og onsd til uka er det time hos gyn, time til fotograf med prøvetime ang bryllupsbildene. Kan vi prøve fredag neste uke? passer det for deg foreløpig? klem.

Skrevet

Jeg kommer til å snike meg inn her for å se hvordan det går med utredningen din maddemor. Ikke gi opp håpet, til slutt kommer det søsken skal du se. Kommer nå et steg nærmere nå iallefall :)

Skrevet

Kjære maddemor! Har tenkt mye på deg, så trist at du skulle miste igjen. Flott at du får oppfølging, og at du er innkalt til kontroll. LYKKE TIL!

Jeg har prøvepause siden jeg venter på vaksine som jeg trolig får til uka. Tenker på deg, og tvi tvi tvi! Stor klem J

Skrevet

Tusen tusen takk jenter;) Joda, det skal nok gå til slutt....

Skrevet

katta, ja det passer sikkert fint det. Kommer ikke på noe akkurat nå i alle fall:)

Skrevet

Kjempeflott! da satser vi på neste fredag. ha en flott kveld. klem

Skrevet

Hei Maddemor.

Så godt å høre at det blir tatt tak i.

Virker noen ganger som vi prøvere bare blir avfeid med at ; "det er kroppens måte å ordne opp",eller det var vel ikke levedyktig". Er jo en påkjenning å oppleve slikt gang på gang.

Kjempeglad på deres vegne. Ønsker dere all mulig lykke til.

Hold oss oppdatert da. Er jo spent;)

Varme hilsner fra meg

Skrevet

Hei på deg vennen. Hvordan står det til med deg? Synes jeg leste i en annen tråd at du var svimmel?? Du har ikke blitt syk vel? Masse klemmer.

Skrevet

Tusen takk ønskeross:) Så koselig når andre bryr seg! Ja det er en påkjenning og de sier jo at en gang er kroppens måte bla bla bla, 2 ganer, ja da har man vært veldig uheldig og 3 ganger så begynner det endelig å gå opp for helsepersonell at det må være noe mer enn bare uflaks som ligger bak. Så det er veldig deilig å være under sykehusets vinger igjen. Nå slapper jeg av mye mer og tenker at jeg og de gjør det vi kan:) Får ta det som det kommer.....

Katta; joda jeg lever:) Var fryktelig fryktelig svimmel på morgenen i dag, men det avtok litt ut over dagen. Så da tenker jeg ikke mer på det. Tror ikke det er SAen som gjør det for jeg har ikke blødd så mye. Mest klumper egentlig. Var på håndballtrening i kveld, så nå er det mest plagsomt at jeg har tråkka feil på BEGGE beina og sliter litt med å gå:) he he, men det er selvpåført så kan ikke klage. Blir flate sko på jobb i morgen og mest mulig å sitte i ro:) Går vel over til tirsdag håper jeg for da er det kamp igjen:)

Men jeg er frisk som en fisk, så jeg skjønner ikke helt hvor den svimmelheten kom fra, men men:)

Hvordan går det med deg da? begynt å kjenne noen sympt eller?

Stooor klem

Skrevet

Huffda, hørtes ikke mye godt ut. Den sporten er tøff asså hehe!! Kjenner ingen symptomer enda. Puppene er så myeke som de kan bli hehe. Tror ikke det har skjedd noe denne gangen. Vært å trent nå, løpt intervall. Må prøve å gå ned et par kilo nå pga kjolen var litt stram så nå blir det salat og mager mat på meg hehe. Koselig helg!!!! Godt at svimmelheten gikk over, det er skikkelig ekkelt når det står på, det vet jeg alt om. Håper beina blir bedre til neste kamp. Ha en flott dag. Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...