Gå til innhold

Barnehage med varm lunsj Oslo vest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg syns det er et helt relevant spørsmål jeg, og hvorfor er det så utenkelig at det skal være med å avgjøre hvor barnet skal gå? Vi har barnehage med kokk som lager varm lunsj til de små hver dag (ikke månestråle da), det serveres frokost med hjemmebakt brød, og de får grove rundstykker og frukt i 15-tiden. Frukt og grønnsaker til alle måltider. Barnehagen profilerer seg blant annet på kostholdet, det er kjernen i virksomheten slik at barna orker en dag med masse aktiviteter, uteliv etc. For oss var fokus på kostholdet med å gjøre den aktuelle barnehagen til et ønsketilbud for oss:)

Ser på et annet innlegg at barnet ditt er 6 mndr., stemmer det? I så fall vil jeg varmt anbefale deg Keekaboo familiebarnehage. Detter er en engelskspråklig bhg i bydel Ullern helt på grensa mot Vestre Aker. 2 språklige barn med engelsk som ett av språka blir naturlig nok prioritert, men det er lov å prøve:-) Topp bhg som har nært og profft opplegg i samarbeid med pedagog og basedag en dag i uka. Varm lunsj (hjemmelagde supper) hver dag, i tillegg til brødmat. Her får barnet den omsorg og kjærlighet den trenger i småbarnsfasen, og du som forelder vet at barndet ditt har det trygt og godt. Anbefales på det varmeste:)

Veldig interessant. Ser på deres side at de prioriterer to språklige el engelsk språkelige. Min mann er italiensk og snakker det til vår sønn og jeg norsk så burde passe perfekt:)

Har du barn i denne barnehagen?

Vet du hvordan man søker?

Tusen takk:)

Jeg har vært så heldig å hatt barn i denne barnehagen:-) Man søker vanlig og setter denne barnehagen opp som føste ønske hvis det er det man ønsker.

Jeg må bare si at hvis du er så heldig å få plass her, kommer du aldri til å angre!

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med månestråle! Er forøvrig enig med deg anonym 21.38 angående at det er få pedagoger. Men de er veldig flinke til å sende de ansatte på kurs, og de gjør jammen meg en utrolig god jobb i forhold til de fleste andre barnehager som jeg kjenner til! Så jeg har ingenting å klage på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...