Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Blir det smør på flesk å innta begge deler,eller burde man ta tran uansett?
Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Hvis du planlegger unger med det første bør du ikke spise mer enn to porsjoner fet fisk i uka (ca 300 gram tilsammen) har jeg lest her i det store utlandet, men jeg tror det står noe likt på matportalen.no. Så jeg ville nok ikke spist det hver dag. Ta helle d-vitamindråper og bruk ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Hmm... Planlegger ikke barn da - hvordan stiller det seg da? Håper det holder med makrell i tomat? Sliter med å f i meg tran.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 De sier jo i reklamen at man dekker dagsbehovet sitt for Omega-3 ved å spise en skive makrell i tomat hver dag.... Men å anbefale deg å ta d-dråper istedenfor, er helt feil.....! Greit, vi trenger også d-vitaminer, men dersom du ønsker å få i deg de sunne fettsyrene fra Omega-3 finner du ikke det i d-dråpene. Du behøver jo ikke å drikke den spiseskjea med tran hver dag hvis du ikke liker det, ta heller to kapsler med omega-3? Tror du skal spise ganske mye rapsolje for å få i deg nok av de sunne fettsyrene, og de marine fettsyrene får du kun fra fisk , og de har man også behov for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå