Gå til innhold

Hjelp til morgengave

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

et spesiellt smykke er slettes ikke så dumt som det høres ut....

om hunesker deg vil hun bruke det smykke like mye som ringen du setter på fingeren hennes :) et smykke gitt med så mye kjærighet som en morgengave er verd et helt liv av minner...

fikk ingen morgengave jeg, når jeg giftet meg... håper jeg får det neste gang om jeg er så heldig å bli fridd til av ham jeg vil ha...

og om han er så "kjedelig" at han gir meg et halskjede eller armbånd, vil jeg forbinne det med selve bryllupet og jeg kan love deg at et sånnt smykke ikke blir liggende i skuffen og samler støv.

det er et sånnt smykke man går med og ser på og minnes hvor mye den andre elsker en... det er nesten bare morgengaver som kan fånn verdi...

uansett hva du kjøper så velg noe som varer livet ut, noe hun kan se og ta på som kan minne henne om den fantastiske bryllupsdagen deres. noe hun kan knytte til selve kjærligheten dere imellom.

vet dette er klisjepreget..., men det er sånn vi jenter er... ;) de fleste av oss i alle fall.

Annonse

jeg ville hatt smykke, kokke, øredobber eller noe sånt. ihvertfall noe som varer evig. sånn at jeg om 40 år kan se på morgengaven ;)

om dere ikke har barn og hun er gravid. så syns jeg det hadde vært søtt med en dyr flott seng/vugge eller noe (som du kanskje kan skrive in navnet til babyen på). men da må være av typen som kan gå i arv.

Jeg kom over noe på nett en gang som het wishpearl, eller noe lignende, prøv å google? Det er iallefall smykker som kommer med ekte muslinger med perle i. Gavemottakeren får selv åpne muslingen og legge perlen i smykket. Alle perlene er da unike. En unik og flott gave jeg kunne ønsket meg selv :)

Annonse

Tattoo med navn er vel noe av det mest idiotiske som finnes... Både jeg og samboer har tattoos, men uansett hvor mye jeg elsker ham, så kommer ikke navnet hans på kroppen min. Men vi har andre tattoos som betyr noe for forholdet vårt, men som ikke er like ille hvis det en dag skulle skjære seg...

:::) karismatisk autoritet skrev: jeg ville hatt smykke, kokke, øredobber eller noe sånt. ihvertfall noe som varer evig. sånn at jeg om 40 år kan se på morgengaven ;)

Da ville jeg hatt ei ung kokke, så hu holdt i 40 år...

Sorry, akkurat den syntes jeg ble litt morsom:) Pleier ikke kommentere skrivefeil ellers...

Jeg fikk dykkekurs i morgengave av mine kjære, og siden han hadde dykkekurs fra før ble dette noe vi kunne gjøre sammen resten av livet.

Ellers syns jeg speilreflekskamera kan være bra, smykker er for min del alltid en slager, jeg elsker det! Syns også reise høres bra ut, særlig hvis hun liker det :)

Hvis hun er glad i fart og spenning kan du jo gi fallskjermhopp eller sånt også :)

• 4 år senere...

Mange ønsker seg en morgengave som er varig, noe man kan ha som et minne fra den fine dagen man delte sammen. Sånn sett er jo smykker eller en klokke en sikker vinner. Eller hva med et album med bilder fra tiden dere har hatt sammen og en fin tekst til? Ellers er det mange gode tips her: http://www.gavetips.myiglo.com/morgengave-til-bruden/

Synes dykkekurs var en veldig god ide!

Da vi giftet oss dro vi på bryllupsreise til Venezia. Min morgendagen til mannen var helikoptertur til Dolomittene. Der leide vi ski og koste oss hele dagen, før vi spiste en romantisk middag nede i Cortina. Så var det helikoptertur ned til Venezia igjen, med en ekstra runde over byen i solnedgang. Et minne for livet!

Så hvis dere skal på bryllupsreise vil jeg absolutt anbefale å sjekke om det er mulig å gjøre noe spesielt der. Smykker er flott, men opplevelser sammen beriker samlivet :)

Heijeg skal gifte meg 5 des d.å. i med verdens nydligste jente og trenger litt hjelp.Jeg ønsker å gi henne en litt spesiell morgengave, ikke en tradisjonell gave som smykke fotlenke ring eller lign.Så noen som har noen kreative forslag ?

Jeg kjøpte en liten skrivebok noen mnd. før bryllupet da jeg giftet meg, og skrev "dagbok" til han fram mot bryllupet. Ikke hver dag, men et par dager i uka. Jeg skrev ting som "i dag var vi der og gjorde det, og det var så koselig. Det får meg til å tenke på hvor heldig jeg er som har en som deg..." Eller "i dag gjorde du det og jeg synes du var så søt..." Det ble en kjempefin bok etter hvert, og han ble veldig glad for den. Jeg har fortsatt å skrive i den innimellom etter vi giftet oss også. Den blir et fint minne når vi blir gamle, eller om jeg skulle dø (Gud forby). Og så minner den meg på hvorfor vi elsker hverandre. Så det er en fin presang på mange måter :)

Anonymous poster hash: 700f4...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...