Gå til innhold

IKM 9.nov. Andre ca på likt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt med litt spenning i hverdagen. Kjenner at tankene kretser mer og mer rundt: TENKT HVIS... :-) Det skal jo noe til at det klaffer på første forsøk, men det går jo an å ha litt flaks. Har så lyst å si av en test snart, men det er jo bare så skuffende når den er negativ. Da er det bedre å leve i spenning :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) ja jeg har IKM 6 nov.. første pp her:p er kjempespennt.. tenker at det er for godt til å være sendt dersom man skulle bli gravid ved første forsøk! Men jeg er så himmla utolmodig. det verste er at jeg kjenner menssmertene er på vei! hehe :) bra flere er i samme båt? jeg har bestillt billigtester på nettet, vet ikke hvorvidt de er bra. Hva skal du teste deg med ? :P

Skrevet

Hei! Kjekt at det er andre her inne med IKM nesten på likt med meg :-) Morsom at vi begge er i 1.pp også. Jeg har to barn fra før (+1 exu-graviditet som førte til at jeg måtte operere bort den ene egglederen). I alle tre graviditene har jeg blitt gravid på henholdsvis 2.,1. og 3 førsøk, så jeg blir nok i utgangspunktet lett gravid. Men å klare det på første forøk er jo ikke akkurat noe en kan forvente seg. Men det skjer jo, så det er absolutt mulig! Jeg tror jeg skal prøve å holde meg unna testing enda noen dager, og så får vi se om jeg svir av en CB i helga. De der billigtestene mener jeg er helt ok. Prøvde de forrige gang. Det eneste aberet er at de er så billige at terskelen for å teste blir veldig lav... :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også ikm 9 nov, tenkte å svi av en test på søndag morgen, siden det er farsdag :)

Skrevet

Hei! Svarte akkurat på det andre innlegget ditt :-) Målet mitt er også å klare å vente med å teste. Det er så kjedelig å få negativt svar å bare vente på TR liksom... Men søndag morgen er absolutt en bra dag! Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikm 8 nov, og det er min 4 pp, har ei jente fra før og da ble jeg gravid 1 pp

Skrevet

Så spennende! Ei venninne av meg ble gravid i 1pp med nr.1 og så tok det 4 mnd, med nr 2....:-) Håper det går din vei denne gangen!! Blir spennende!

Skrevet

hehe, ja de billigtestene de er lette å svi av. Jeg har brukt 4 billigtester siden i går :-) nej, nå skal jeg vente til forventet mens. Jeg tenker det at man bare MÅ smøre seg med tolmodighet, fordi det sies jo at allt opp till 1 år med prøving er normalt. Dersom du (frøya) har blitt gravid etter 1,2,3 forsøk vil jeg si du har vært heldig :) Jeg tror og håper jeg blir gravid snart.. har ikke barn fra før:) Det er merkelig hvor alltoppslukende man blir om tanken på graviditet.. fokuserer ikke på annet om dagen. Hvertfall ikke rett før IKM. Hvor tidlig har du testet positivt frøya?

Jeg er henne som skrev til deg i stad med nicket cassy, har byttet til et mer kooselig :)))

Lykke til til ALLE sammen :)

Skrevet

Hadde vært kjempe kjekt om jeg hadde blitt gravid nå:) Håper på det beste

Skrevet

Jeg har ikm 08.nov- 09.nov..... SÅ spennende...Har vært prøvere siden februar, ca tre fire måneder har vi vært fra hverandre ved eggl. Det er første barnet vi prøver på, så ønsker meg veldig at det skal klaffe snart.. :) TVI TVI alle sammen :) :) :)

Skrevet

Hei :) 6 nov her, og første pp :D veldig spent.. men har prøvd å se bort i fra "tegnene" siden det virker som om det er mange som prøver både to og tre og fire mnd med mer , men selvfølgelig ikke lett når man endelig har tatt steget fordi vi vil bli foreldre :) Ble enige istad om å svi av en test i morgen tidlig, så da får vi se ! men forventer selvfølgelig ikke mye ;)

Skrevet

Hei jenter:)

Tror jeg har IKM 8. eller 9. nov., men syklusene mine er litt på bærtur noen ganger, så vet ikke sikkert.

Uansett brenner testene allerede i apotekhyllen, vanskelig å la vær å kjøpe!! Forrige pp testet jeg positivt to ganger med clearblue analog, en uke før IKM, og fikk tantebesøk på IKM, så jeg skal definitivt teste med digital test denne gangen!

Lykke til dere!

Klem fra

Skrevet

Jeg hadde ikm på mandag 2 nov. Har tatt tester men kun neg, fortsatt ingen mens. Skal vente til helga med å ta neste test - om mensen ikke kommer til da, håper ikke det :)

Masse lykke til, til deg fra meg :)

Skrevet

Hei igjen!

Ja, jeg vet at jeg har vært heldig som har blitt så fort gravid, og utålmoldig som jeg er av natur, har nok dette reddet meg for MYE frustrasjon. Men de aller fleste prøver jo i noen måneder før de lykkes, og det er jo det en må innstille seg på :-) Men jeg er enig i at det å prøve å bli gravid er veldig altoppslukende, og det er lett å bli ukonsentrert i dagene rundt IKM. Når det gjelder hvor tidlig testene kan slå ut, har det for mitt vedkommende variert en del. Første gangen jeg ble gravid, testet jeg ikke før mensen uteble, og da ble den positiv med en gang. (Tror det var dagen etter IKM). Jeg husker ennå hvor ekstatiske vi ble da "Gravid" lyste mot oss :-) Andre gangen jeg ble gravid hadde jeg en exu, og da fikk jeg bare svake tester i starten (Rundt IKM-dagen). Forstod jo i etterkant hvorfor... Sist gang jeg ble gravid, fikk jeg positiv test allerede 4 dager før IKM (og jeg har 28 dgr syklus med EL ca dag 14). Da hadde jeg en god magefølelse med en gang. Rart det der... :-) I disse dager er jeg ganske nøktern. Tror ikke jeg er gravid, men håpet er jo der likevel. Det er et skikkelig "kick" å få positiv test. Håper det klaffer for deg med det aller første!

Skrevet

Hei Foxi! Jeg har lest den lange tråden din. Utrolig rare greier. Kjedelig at du ikke får noe svar på om du faktisk er gravid eller ei. Jeg tror jeg hadde blitt rimelig frustrert... Blir spennende å se hva som skjer. Håper virkelig at du snart får gode nyheter :-)

Selv tok jeg en test i morges (3 dgr før IKM). Den var blendahvit, så jeg anser det for lite sannsynlig at jeg er gravid. Jeg vet at det ikke er sikkert når en tester så tidlig, men jeg har testet pos. før IKM to ganger før. Så da venter jeg også på TR og ny EL :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...