Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff å huff, blir gal av dette.

Fikk tester i posten i dag, er på dag 6 over IKM og fikk en svak skyggestrek, testet ikke på morgen urin.Mannen min måtte dobbelt sjekke, han mente også det var en svak skygge der:)

Er dette bare tull eller??? Kan det være at jeg endelig er gravid??

Skal teste i morgen også, hva kan være "galt" hvis den ikke er positiv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek e en strek :) Kan være du hadde eggløsning nån daga seinere i syklusen enn du trudde ;)

Ellers e d mye som kan forandre/forsinke syklusen - de mest vanlige e stress og evnt medisina du tar.

Lykke til så mye :)

Skrevet

Hm, hvis du har vært på billigetester.no bør du kanskje spandere på deg en clear blue likevel. Jeg fikk nesten usynlig strek med disse, men positiv uten tvil senere på dagen med clear blue. Følte meg jo litt ulur når både jeg og gubben stod og vrei på denne strimmelen ute på verandaen (for nok lys) og konkluderte med at jeg kunne være LITT gravid;P ikke så imponert over de testene, nei..

Skrevet

Æ har helt anna erfaring med dm :) Fikk positiv test 5 daga før ikm forrige gang med ettermiddags - utvanna urin ;)

Å engang fikk æ positv test 5 daga etter eggløsning med dm! (men mista da)

Skrevet

Har kjøpt mine tester på billitest.no ja, er de ikke til å stole på altså???

Blir ikke noe klokere, hadde IKM 29 okt og testet i dag tidlig på morgenurin og det var kun en skyggestrek der, kanskje jeg innbiller meg at det er en strek der??

Mannen min skal kjøpe en digital test i dag, får ta den i morgen tidlig.

Hva i all verden feiler det kroppen min???? :(

Ikke en dråpe med blod, hatt sex også, det har pleid å få fart på tanta om hun har vært like rundt hjørenet, men nei, ikke nå.

Vet ikke hvem jeg skal spørre om dette heller, kan liksom ikke gå til lege for dette.

Gråter snart av fortvilelse:(

Skrevet

Stakar:) det er frustrerende å ikke vite. Når du er noen dager over ikm kan du teste med urin som ikke er morgenurin når du bruker cb (og kanskje qr også)

Du kan også gå til lege. Legen kan titte på livmortappen din. Er den blåaktig er du gravid:)

Jeg tror ikke du kunne sett noen skyggestrek om det ikke var en anelse Hcg i urinen, men jeg er jo bare en dame med erfaring i å være på tjukken og er jo ikke lege..

Skrevet

En strek er en strek :) Jeg brukte billigtester, og alle ble veldig svake, kjøpte så cb digital og fikk gravid i displayet :)

Skrevet

min billigstimmel var og svak, men tok en cb digital dagen etter og den sto gravid i..:)

men var klart farge på streken på billigstrimmelen...

masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...