Gå til innhold

Frustrert... vet ikke hva jeg skal gjøre:S

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i 6-7 uke, og vet ikke om jeg vil beholde barnet. Jeg var gla og positiv med en gang, men det er vel så og si borte. jeg bor ikke sammen med barnefar og jeg vil igrunn ikke bo sammen heller, og han bor 10mil unna meg. Er konstant sint og frustrert og det går kun utover han. vet ikke engang og jeg vil noe mer med han. Jeg har også en sønn på snart 3 år, og føler han har sterkt behov for meg litt til alene å, da han ikke har noen far....

Vet ikke hva jeg skal gjøre:( Noen som har noen råd?

Fortsetter under...

Hei!

Noen råd har jeg vel ikke, jeg er ikke akkurat i samme situasjon som deg. jeg har ingen barn fra før av, men er også i 7 uke nå. jeg har bestemt meg for svangerskapsavbrudd.

Jeg ble gravid med en mann som jeg overhodet ikke kan se meg selv sammen med. han er snill og alt det der, men jeg kan ikke for bare livet se meg sammen med han. Alt har gått utover han også, jeg gjorde det definitivt slutt med han rett før jeg fant ut at jeg var gravid, og har bestemt meg for å ikke fortelle han det, da jeg vet hvor mye han har lyst på barn.

jeg vet med meg selv at jeg villet blitt en ulevelig samboer, og jeg er redd min holdning til barnets far ville smitte over på barnet. OG jeg vil ikke bli alenemor, da jeg med egne øyne har sett venninner i den situasjonen. De er tøffe, det skal de ha, men det er ingen situasjon som er enkel. Det skal ikke undervurderes hvor mye et barn faktisk krever og trenger deg, det vet jo du bedre enn meg da.

Det viktigste er at du gjør det som føles riktig for deg.

Jeg har tatt et valg, og kan ikke en gang vente med å få det overstått. Ikke fordi jeg ser på dette som noen enkel løsning, men fordi når jeg først er kommet i denne utrivelige situasjonen, så har jeg rett til å benytte meg av et valg norsk lov gir meg! Selvbestemt svangerskapsavbrudd!

Om jeg kan komme med noen råd overhodet: gjør det som DU føler er best. Hav som er viktigst for DEG og din situasjon. Min teori er at man ikke vil angre dersom man er ineforstått med sine valg.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...