MammaMø med to små Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 kan noen hjelpe meg`?? Jeg KLØR! over hele kroppen! har snakket en del med legen om det for jeg har hatt eksem siden jeg var liten. men det har aldri vært så ille som nå. uansett hva jeg gjør så klør det. og klør meg til blods nesten hele tida. det er helt grusomt! aner ikke hva jeg skal gjøre for ingenting hjelper! bruker mild babysåpe i dusjen, fuktighetskremer uten parfyme og byttet vaskepulver for å se om det hjalp. Men NEIDA INGENTING hjelpetr. heller ikke antihistaminene jeg har fått av legen! vet ikke lenger hva jeg skal gjøre,for jeg orker ikke dette snart mer! er så sår over hele kroppen og det klør! klarer ikke la være heller, det er faktisk umulig! og dessuten klør jeg i søvne:( det er et rent helvete å dusje!! noen som har noen tips??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Har du blitt sjekket for svangerskapskløe!??!?! Det er faktisk ganske alvorlig, så hvis ikke legen din har sjekket det så ville jeg krevd en test med en gang.
MammaMø med to små Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 ja jeg vet. men om det er svangerskapskløe eller annen kløe spiller vel i grunn ikke så stor rolle.. er like irriterende og mulig "farlig" for det. Det er ikke bra for småtten i magen at jeg klør uansett hva årsaken er. vil bare slutte å klø jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg tror ikke du vet hva svangerskapskløe er! Det er tegn på at noe ikke er bra med leveren din...min venninne opplevde dette, og du kødder ikke med det. http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html Nå sier jeg ikke at det er det du har, men du bør jo ta det seriøst...
MammaMø med to små Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 ikk nødvendigvis... det er i ekstreme tilfeller. legen har uansett sagt at slik det ser ut er det ikke det jeg har. mest sannsynlig bare vanlig eksem som har blitt ekstrem fordi hormonene gjør huden ekstra tørr under svangerskap.
MammaMø med to små Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2009 Dessuten er dette mer aktuelt sent i svangerskapet. jeg er ikke langt nok på vei til at dette kan være farlig for babyen ifølge linken din.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Ok, det er jo fantastisk! Lykke til med kløimgen, har dessverre ingen supre råd...prøvd akupunktur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå