Gå til innhold

Hva gjør jeg??

Anbefalte innlegg

Har fått en kjempesøt, nesten ikke brukt Teutonia 2000 modell, med kattetrekk. (Liker litt underlige ting) Problemet mitt er bare at kalesjen faller ned pga at den trinn-for-trinn mekanismen er ødelagt(virker som det er en svakhet på noen vogner). Vognen er for gammel til å få tak i nye deler, selvom det hadde vært en smal sak å fikse om jeg hadde fått tak i de. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140919968-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Om trekket i kalesjen er tatt av for å vaskes tror jg kanskje jeg har et tips.. Vet ikke om dette gjelder din vogn men.

Min hadde to separate bøyler i kalesjen. Og den ene skal stå et visst sted og den andre skal stå på den andre plassen. Om disse to er byttet om, så kan dette du beskriver skje. Prøv å ta de av og bytt om plassen evt snu de andre veien og se om det ikke ordner seg.

Lykke til!

Takk for svar! Men du skjønner,-det er selve de runde, svarte som bøylene går inn i som er ødelagt. Ikke-reparerbare-ødelagt:( Man kan få tak i sånne som ligner og ser ut som de passer, men de har forandret litt på størrelsen på bøylene, så de går ikke inn i de nye. Om du skjønner....??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...