Gå til innhold

jeg har melk i puppene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm i dag, men negativ test.

Har hatt masse mensmurringer, ømme pupper, hatt kvalme som kommer i bølger i 3 dager, trørr, fått masse kviser jeg ikke pleier har, og ingen tegn til mens. OG; jeg får klemt ut litt melk av begge pupper.

Tar jeg virkelig så feil av symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom fra 3.trim, og måtte bare kommentere denne; jeg testet ikke positivt før nesten en uke over IKM, så det er fortsatt håp!

Skrevet

Da jeg ble gravid så var det første jeg merka av symptomer at jeg fikk klemt litt væske ut av puppene.. har aldri opplevd det før..

Tenk om du er gravid:) Det tror jeg du er! hehe

Lykke til, og hold oss oppdatert!

Skrevet

fortsatt ingen tegn til mens, og symptomene er der fremdeles. Så går nå her og lurer!!:-s Ikke testet noe mer da

Skrevet

trodde jeg fikk mensen i dag, da jeg oppdaget noen små blodige prikker i undertøyet på morgenen, veldig lite, knapt synlig. Men ikke kommet noe mer, ikke så mye som en prikk. føler meg på akkurat samme måte som jeg har gjort den siste uke. Ikke testet noe mer. Nå håper jeg jo bare at mensen kommer, så slipper jeg å gå og vente. Jeg har forressten aldri brukt å spotte før.... rart...

Skrevet

Håper du at mensen kommer?? Dersom du er gravid så kan det du oppdaget av blodspor være festeblødning. helt normalt når egget finner plassen sin og slår seg "til ro"=)

Tror fortsatt du er gravid jeg;)

Skrevet

Noe nytt? TR?? Test? :)

Skrevet

Så artig å lese. Akkurat samme "symptomene" som jeg hadde med min første.. =) =) =)

Jeg testet ikke positiv før i ca 3dje uke.

Krysser fingrene for deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...