Gå til innhold

lettere frustrert...(les ganske frustrert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå er jeg lettere frustrert(les GANSKE frustrert)! er idag 20 dpo etter mine beregninger og ingen tante og se... testet 14 dpo,15 dpo,og 16 dpo... fikk da svaaaaaake skyggestreker(dette var billigstrimler). testet igjen mandag 19 dpo med qr og den var klart negativ..

testet igjen med cb idag der kom der skygge strek OG sytrådstrek opp med en gang....vhar hatt sytråd strek før og ikke vært gravid,men aldri skyggestrek... og iverfall ikke på samme test! vanskelig og si om den er blå eller grå da det skinner blå i.. er det pga sytrådstreken tror dere??

noen med erfaringer??

herregud eg blir snart gal av dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeei!!!

Var akkurat og etterlyste deg, Ms Fixi:)

Helt ufattelig hvor mye du prakkes med de testene da...Og det var jo ikke måte på hvor mye overtid du er på....

Hva med å ta blodprøve hos legen og komme over til 1.tri??

Lykke til

Klemmm

Skrevet

Hei. Skjønner du er frustrert........ Er du sikker på når el var (testing, temping)?? Eller kan den ha kommet litt seinere?

Eg får alltiiid skyggestreker. Ser jammen meg ut som om eg fikk det på QR for noen dager siden og. Og vet kor frustrerende det er! En håpe og håpe og håpe... Var i tillegg så heldig og fikk falsk positive tester i august! DET var kjipt det!

En kan desverre egentlig ikkje stole på disse skyggestrekene. For noen betyr det at testene blir snart positive, for andre (som meg!) så er det bare dagligdags.... Håååper jo så klart du er en av de heldige, som bare får litt skyggestreker nå før skikkelig positiv test kommer!!

Skrevet

ja dette er til og bli gal av!!!

har jo hatt sytråd streker før med cb men aldri skyggestrek... nærmeste jeg noen gang har kommet er 1 gang med sytrådstrek på cb....jeg får bare vente med og teste noen dager pgså prøve igjen:)

nicki: Ja hadde vært fint og hoppet over på 1.tri:)) nå prøver jeg og fortelle meg selv at går det ikke denne pp så er det ikke så ille,beg da på pergo igjen neste pp:)hvordan går det med deg da?

drømme: ja testet etter el. Fikk pos på dag 18 så er ganske sikker på at jeg hadde el rundt da:) ja vi får håpe testene er pos etterhvert:)

Jeg har sånn skikkelig mens følelse og har hatt den i en uke nå... pluss puppene er beg og bli ømme igjen... Ahhhh alt vi skal plages med!!!

Skrevet

: ) Det er nok best for psyken å ikke få forventningene..men jg tror virkelig at det er noe på gang altså. Ser ingen annen grunn til at du skulle plages med mensesmerter uten mens altså.

Hvis jg var deg, ville jg ha gått til legen...bare for å få sjekke at alt er i orden altså.

For som de sier herinne "så lenge tanten ikke har kommet på besøk, er det fremdeles håp" ; )

Tenker masse på deg.

Håper du finner ut av det snart.

Stooooor klem!!

Skrevet

Hei :)

Jeg var hos legen min idag, og da spurte jeg om dette med grav.tester som blir svak positive når man ikke er gravid. Da sa hun at det er mange hormoner i kroppen vår, og enkelte ganger kan noen av disse hormonene reagere med reagensstoffet i testene. Så da får man skyggestreker eller svak strek på testen.

Så da fikk jeg svar på det :) Men det høres jo veldig rart ut at du ikke får tr da, så kan jo være du produserer hcg veldig seint. Har en venninne som ikke fikk positiv test før hun var 8-9 uker på vei..

Lykke til, håper du får ett svar snart :)

Skrevet

var hos legen selv frdag,da fortalte han liit om hcg hvordan hormonet skiller seg ut i urin osv... man trenger ikk kontakte lege før man er 14 dager over ikm! så jeg får bare smøre meg med tålmodighet noen dager til:) skal til legen igjen mandag så får ihvertfall tatt en test på legekontoret da...

det som er rart er at i mine 17 pp( 3 års prøving) har jeg ALDRI opplevd skyggetester,opplevd sytrådstrek på cb 1 gang og nesten alltid fått tr et par dager etter mensmurringer...

denne pp beg mensmurringer for 1 uke siden,puppene var ømme frem til for 1 uke siden og beg igjen igår.. skikkelig stikninger i korsryggen og vokseverk i beina! er egentlig sikker på at det ikke er noe denne gangen heller men med disse testene og sympt begynner man og lure litt:)

tusen takk for lykkeønskninger og suger til meg babystøv fra dere som er gravid:)

Skrevet

:)

*drysser en stooor haug i din retning*

Hold oss oppdatert!!!

Tvitvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...