Gå til innhold

PILLER OG PROFITT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen tvil om at jeg har ADD/ADHD etter å ha lest indikasjonene på dette for jenter... Det samme med min mor, søster,kusine og mange av mine venninner og ikke minst deres barn.

ADHD er en reell tilstand, men den er virkelig blitt tilrettelagt for fler enn hva som er tilfelle. Det mest skremmende, synes jeg, er at barn i enorm skala blir diagnostisert med ADHD. Stakkars små energiske kropper, gi dem piller og la legemiddelindustrien velte seg i milliarder av kroner hvert eneste år for at våre barn skal gå rundt som aggressive levende døde selvmordskandidater...

For de som er interesserte i vite mer om hvorfor så enormt mange får diagnosen og medisineres, les "Piller og Profitt" av John Virapen. Boken avslører spillet bak den virkeligheten som godtroende pasienter dagelig utsettes for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har satt deg inn i dette skjønner jeg.... Dummeste jeg har lest på lenge!

Skrevet

Jeg mener at slike innlegg ikke bør eksistere på dette forumet. Det er ikke til hjelp for oss som har barn med ADHD og lever med problemene hver eneste dag.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Dette innlegget er skrevet av Georg Ulvehøj som har nicket: sebastian-16Mars

Det er også Georg Ulvehøj som selger boken som er betalt og forfattet av scientologi kirken v John Virapen.

Skrevet

Jeg har ikke peilling hvem Georg Ulvehøy er, men er skremt av hvor mange småbarn er diagnostikert med både det enne og det andre.

Ser ikke ut som mye er normalt for tiden, i hvert fall ikke røre på seg mer enn 5 min av gangen.

Finnes late individer lengre, eller født med lavere intellekt? Finnes dårlig oppdragelse lengre?

Hva heter diagnosen for alt dette da?

Og det er klart finnes økonomiske interesser i bildet. En hel industri av hjelpeapparat lever av å stigmatisere disse barna + legemiddelindustrien.

Finnes også foreldre som syns er ok med de ekstra pengene de får dersom har et sykt barn.

Ja, noen barn og voksne er virkelig syke, men langt ifra alle som har en diagnose for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...