Gå til innhold

luft i magen vondt

stinemin med tvillinger

Anbefalte innlegg

Jeg er så sinnsykt oppblåst i magen, det gjør vondt å gå skikkelig på do, jeg synes det er like vondt nå som etter uttaket. også må jeg prompe ofte... uff for en plage, ha ha det er visst et symtom ??

har også tenkt jeg kan være litt overstimulert fordi jeg er så øm i eggstokker enda, men kan man være overstimulert med bare 10 egg ut da??

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Jeg og har veeeeldig mye luft i magen. Jeg fiser i ett kjør. Har funnet ut at dersom jeg ikke får ut lufta med en gang jeg kjenner at det presser så får jeg sinnsykt vondt i magen og problemer med å få det ut.

Veldig flaut, men desverre en del av det å være gravid :P

Jeg har slitt med de samme problemene - magen er helt oppblåst og spent som et trommeskinn (hvordan skal jeg komme inn i kjole når jeg skal i bryllup neste helg?), og luftsmertene skremmer meg faktisk litt av og til, jeg forveksler dem innimellom med menssmerter..

Jeg fikk ut 8 egg denne gangen. Men da jeg kom til UL nå på mandag som var, så var det første legen sa: 'Oi, du er jammen overstimulert!' Jeg var så uttafor på den konsultasjonen at jeg ikke fikk spurt henne hvordan hun kunne se det, eller om det bør gjøres noe med det. Har lurt litt på om jeg skulle ringe tilbake til dem og høre, men det er kanskje ingen vits? Regner med det går over av seg selv? Hva mener dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...