ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Har lest både og om nattevakter i svangerskapet, så jeg blir litt usikker... Er bare 5 uker på vei. Har i en periode sovet dårlig etter nettene, men det var för jeg ble gravid. Har hatt fri en lengre periode nå, så jeg vet ikke hvordan det vil funke. Vet at man har krav på tilrettelegging ved å flyttes til dag, men da ser jeg for meg at det er veldig mye tunge löft osv. Nettene er tross alt mye roligere.
påveimednr2 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg kommer til å jobbe netter frem til ca 12 uker, om formen er fin. Er 6 uker nå. Sist sluttet jeg føre da jeg var så dårlig, kvalm, trøtt ol. Ville hørt med legen min jeg. Jeg jobbet forresten ikke dagtid isteden for.. Ble sykemeldt en % sats.
Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg snakket med legen min om dette da jeg jobber natt ved siden av studiene. Han sa at så lenge jeg føler det går bra og ikke blir sliten av det pluss at jeg får i meg nok søvn på dagen så er det ingen fare med å gå nattevakter. Så en må altså kjenne litt på det selv om det går bra eller ikke.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Ok, jeg bör vel gi det en sjans kanskje? Selvom jeg er litt skeptisk. lyttes over til et annet arb.sted pga stor svineinfl.fare der jeg jobber, så föler vel jeg må oröve også, når de först ordner med flytting osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå