Musemor med tre søte små Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Det er veldig mange hyggelige jenter her inne. Dersom du hadde blitt gravid nå og beveget deg over på 1. trimester. Er det noen her inne du ville ha savnet? Jeg ville nok ha savnet: J-76 ☆Meg og lille snuppis☆J06+2MA katta76.G94.J97.1ma.ønsker
Stolt alenemor til tre små Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg vet at jeg ville savnet Drømme stress-less..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 ÅÅÅÅÅ så koselig å hadde blitt meldt savnet da, søt du er!!! Hadde savnet alle dere kjente her inne på bli gravid som jeg har pratet med nå i mange mnd. Men uansett om jeg blir gravid blir jeg værende her, tør ikke annet av frykt for å miste igjen. Vente på 3 -tri hehehehe. Stoooor klem.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Tror nok jeg også kommer til å være her lenge etter eat jeg evt skulle blitt gravid--. For jeg syns alle her er så koselige, og jeg syns det er godt å se alle som blir gravid, og jeg kan glede meg på deres vegne! Gjengen her er den beste!
Fruen+jente okt.10 Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg vil savne alle jeg har hatt kontakt med:) Uten om det vil jeg nok savne Drømme Stress-Less! Innmari flink til å sette ord på saken, og saken litt på kanten;)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Oiiiiiiii - tenk at jeg er nevnt!!! Det er første gang på alle de årene jeg har vært her inne at jeg har blitt husket på, hehe, tusen takk =) Håper jeg har vært til nytte med mine svar og erfaringer da, thihi =) Jeg ville ha savnet de aller fleste her inne jeg da - men mest oss gamle "slitere" da, hehe - har jo fulgt noen i snart 2 år her inne og har rukket å bli kjent og veldig glad i noen av dem =) Stooooooor klem fra en noe "rørt"
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 ååååhhhh, det er jammen ikke lett å huske alle sammen da, så selv om ikke alle er nevnt så er dere ikke glemt:) Men det må vel bli katta meg og lille snuppis tirilgirl 68-mamma Så gla Dotten anki prøver igjen påsan og puddingen J-76 ma-3 åring og alle dere andre supredupre jenter her inne. Jeg for min del, kommer ikke til å vandre til 1. tri neste gang jeg er gravid heller, så jeg får vel vanke med alle herlige jentene her inne en god stund uansett:)
-68mamma Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Takk søte Maddemor ! Vi skal vel rusle hånd-i-hånd inn på 1.trim om en stund, skal vi ikke det da ? :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Ja hvis jeg får lov å holde deg i hånda så, for jeg synes det er litt for skummelt å være på 1. tri jeg. Var så vondt å melde seg ut derifra 2 ganger i år, så nå siste gangen lot jeg i det hele tatt være å gå inn der:) Grattis med positiv test da snuppa! Hvis jeg tester positivt om ca 3 uker så har du jaggu med å være inne på 1. tri og ta imot meg altså Klem
-68mamma Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Jeg kommer ikke til å gå noen steder jeg :-) Aldri i livet om jeg tør å flytte meg herfra før iallefall etter 10 uker - og da kan man jo like gjerne vente til 2.trim :-D
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Da rusler vi hånd i hånd sammen inn til 2. trim da:) Its a deal!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Blir med på den jeg og hvis testen blir positiv om 12 dager da!!! Mest lyst til å bli her til 3-tri da jeg kom til 2-tri sist. Trives så utrolig godt her inne. Stooor klem jentene mine!!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Har kanskje ikke skrevet så veldig mye med så mange, men det er jo noen jeg har fulgt med på lenge da.. og jeg krysser fortsatt fingrene hver gang noen antyder at det kan være håp.. Er et par jeg allerede savner, jeg mistenker at de også mest sitter og følger med i skjul.. :-)
J -76 Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Kjære ♂ + ♀ = ♂ så koselig! Jeg er litt passiv her for tiden pga jeg venter på vaksine, men det var så koselig å lese at man blir "sett" og savnet. Jeg vil absolutt savnet deg mest både fordi du er en trofast trøster og oppmuntrer her inne, i tillegg har vi ca lik historie. Jeg husker deg fra 1. trim og vi mistet ca likt og har begge strevd siden........ Jeg synes stemningen her inne er så god og det er en fantastisk gjeng kvinner og mange å trekke frem. Etter å ha vært her inne en tid er det nok de med noe lik historie jeg har knyttet meg mest til og det er i tillegg til deg: meg og lille snuppis, Tirilgirl, maddemor og Aiva. Savner allerede Carina, men fantastisk at hun har gått videre til 1 trim :-) Stor klem J
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Ååååh, men Kine-lille daaa... *tørke øyekroken* Vet eg hadde savna deg og! Rart hvordan en biter seg fast i noen personer her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå