Gå til innhold

Kan el forskyve seg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikekr her nå, og håper jeg har rett i følgende: Hadde sex søndag morgen, som av ulike omstendigheter var siste sjanse denne mnd. Forventet el 5-6. november, hvilket gjorde at jeg tenkte at det ikke var så veldig mye håp for full klaff denne pp, 5-6 dager før el er jo litt drøyt? Uansett, hadde el-smerter allerede søndag kveld, stikkende som det pleier. Dette pleier holde seg i 2-3 dager for så å gå over i noen timers "menslignende verking" som jeg har regnet meg frem til er selve el. Dette skjedde allerede i går ettermiddag, kjentes skikkelig ut som jeg hadde el. Nå er alt sammen borte, og det kjennes hvertfall ikke ut som el skal komme om 2-3 dager. Kan el fremskynde seg litt sånn? Håper jo at alle sier ja på det spørsmålet.. For hvis jeg hadde el i går mandag, er jo sex søndag morgen perfekt:) Spent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja EL kan forskyve seg :) for min del så vet jeg aldri når jeg får EL, må bare vente å se..så derfor bruker jeg EL-tester her i gården.

Så det er alltid en mulighet for at den kommer før forventet eller senere, det kan være pga stress eller hormoner i kroppen. Sikkert andre faktorer som kan spille inn også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...