Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg har ikke fulgt med så mye, for jeg trodde jeg hadde tatt valget. Men er fortsatt usikker. Noen som kan svare på: Hva er sjangsen for å skadefosteret dersom man får svineinfluensa? Er ikke sjangsen for å DØ minimal? Ingen som vet ettervirkninger enda? Hvorfon mener de landene som ikke vil gi denne vaksinen til gravide at det er farlig? FOOOOOORVIRRRET!!!!!!
minimee->Trym Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Du har besvart et par av dine egne spørsmål med nye spørsmål. Grunnen til at noen andre land ikke vaksinerer gravide er at de føler den ikke er tilstrekkelig utprøvd på denne gruppen. Den største faren er SA og barseldød, eller andre nerveskader hos barnet etter det jeg har klart å lese meg til...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Disse spørsmålene er vel noe alle lurer på men ingen som vet. I aftenposten i dag står det at de har opprettet et arkiv i europa som har rapport på fosterskader, senskader, nerveskader ol. etter bruk av vaksinen... Veldig beroligende vil jeg si. Føler meg som en forsøksrotte! Det går nok bra med de fleste uansett vaksine eller ikke, men det er jo det som er så jævelig. Man vet jo ikke:( Nå har de stoppet vaksinen i polen ifølge en polskvenn av meg... Jeg aner ikke hva jeg skal tro, men vil tro det er best å la vaksinen passere gjennom mor enn rett i armen på en som er 6 mnd,,, Hvor lenge denne svinesyken skal vare vet jo heller ingen..... HÅPLØST!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Blir så usikker. Skulle ikke ta vaksinene, men endte opp med å ta den i dag.. Tenkte at det var bedre jeg fikk den.. enn å sette den på den direkte på den lille når han kommer ut. Men han er jo ferdig utviklet. Er i uke 37. Men er så redd for den lille. Vet ikke om jeg var mest redd før jeg tok vaksinen, eller etter!:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå