Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Kalenderen ble i dag full siste uken i nov.. som jeg foreslo i den andre tråden. Klarer beklageligvis ikke å svare på tråden jeg startet. Blir automatisk logget ut når jeg går inn på den, samt enkelte andre inlegg jeg har svart på før.. Må være en systemfeil her.. :-( Ser at tirsdager ikke passer for flere av dere, så foreslår derfor onsdag 2. eller torsdag 3. des. kl 19 på Baraccoa. Dette er min siste uke her på 1. trimester, så tenkte å legge det ut på BIM treff, når vi har blitt enige om en dato. Gleder meg til å møte så mange av dere som mulig. ALLE VELKOMNE!
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Da setter jeg opp Torsdag 3. des. på Baracoa kl 19 :-) Meld dere på, så får vi se hvor mange vi blir..
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Påmelding på linken under: (På BIM-treff sidene) http://www.barnimagen.com/forum/thread/140920623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå