Eurecaღmed spireღ Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Var hos legen i dag grunnet liten blødning, han kunne lokalisere en ørliten blødning til livhorhalsen. Det kunne gå begge veier sa han. Men vi har jo erfaring med den gale veien, så vi får bare forberede oss på det verste... Jeg som hadde troen denne gang med medisiner fra første dag.... Er bare i uke 5, men det hjelper liksom ikke når en ikke opplever en graviditet annet enn kortvarig.
Puppen og lillemor Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 huff Aureca+ ღspireღ, Hvordan går det med deg? Og hva sa legen du skulle gjøre? skal du tilbake for ny sjekk? Jeg mistet forrige måned i uke 10, så jeg vet hvor grusomt det er.. jeg gikk nesten uke fra jeg hadde blødning (og visste vel innerst inne at det hadde gått galt) til jeg fikk konstantert ma og utskrapning.. den ventetiden er laaaang! Men du må krysse fingrene og håpe at spira klamrer seg fast!! Ikke gi opp håpet før legen har sagt at alt håp er ute! hold oss oppdatert her inne - vi tenker på deg! Klem
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 hoff så trist, håper det går deres vei!!! masse gode tanker!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Huffda. Håper det går bra. Satser på at blødninga stopper opp og at spira klorer seg godt fast. Trøsteklem
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Ikke noe kjekt å få en sånn beskjed. Krysser fingrene for at blødninga stopper og spira holder seg fast! Lykke til aureca
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 neeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Ikke du også? Uff, dette var ikke noe kjekt å høre kjære deg! Men det er ennå håp, ikke sant? Krysser alt jeg har for deg at alt går bra! Sender varme trøsteklemmer
Gjest Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Nei å nei !! Håper d går bra !!!!!!!!! X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X
Musemor med tre søte små Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Uff da. Skal krysse fingre og tær for at det går riktig vei. XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX Lykke til
nicki82 Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Vet du hva?? Jg tror det går bra med deg og spire. Ikke gi opp håpet. Jg skal holde øyet med deg. Synes virkelig du ikke fortjener å gå gjennom dette en gang til. Tvitvi
Eurecaღmed spireღ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2009 Tusen takk alle sammen for trøstende ord og troen på spiren min til siste sekund:) HCG er allerede under 3, så er det en ting kroppen min kan, så er det å frastøte graviditeten ganske fort Men jeg er med godt mot, Nå blir det Klinikk Hausken spire på meg, forhåpentlig vis fort, begynner behandling ved neste mens. Lykke til til alle dere andre, kommer til å følge litt med her inne Så må der huske at jeg følger med unntaket og for de aller fleste går det riktig vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå