mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 har hatt mistanken lenge ,men nå begynner morgenkvalmen å ta innpå meg. trøtt, hopepine, stikker i puppene. for sliten på jobb, vært gørr kvalm de siste dagene. uff..............så imorgen skal jeg prøve digital test for første gang. har brukt vanlig strips før. er den mer pålitelig?noen som ve`t? tror jeg har ikm 8 nov,men er usikker pga syklusen og sa i aug.
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 spennende masse lykke til:D vet ikke om den er mer sikker, men du slipper å tolke disse kryssene osv, mange ganger man kan bli lurt av de andre testene men her får du det svart på hvitt! gi oss en oppdatering i morgen da!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Krysse fingre!!! Går sikkert bra!! Lykke til...
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 lykke til! krysser fingrene for deg :-) hold oss oppdatert da ;-)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2009 den var negativ......men ikm er jo til søndag og da jeg ble gravid sist fikk jeg ikke positiv test før 1-2 uker etter ikm. har ei jente på 2 år og det samme var med da jeg fikk henne. så jeg får bare se, murrer noe veldig og føler jeg løper på do mange ganger på jobb. føler mensen kommer men ikke noe å se. er sykepl og går med hvit uniform og fet tar seg ikke så pent ut å komme med røde flekker hehe:P
Foxi Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Da er det fortsatt en stor sjanse :) Jeg har akkurat de samme symtomene. Føler jeg går på do på jobb hele tiden, murringer som om at mensen er kommet - men ingenting! Hadde ikm på mandagen, men det samme som deg så fikk jeg ikke positivt svar med nr 1 før over en uke etter ikm! Vi får krysse fingrene våre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå