maeghin Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg hadde en SA for ca. 5 uker siden. Dvs. at jeg var på sykehuset for nøyaktig 5 uker siden. Blødde i hele uke 40. Vi har siden da prøvd på ny, og det store spørsmålet nå er: Er det noen der ute som vet hvordan det funker når man har hatt SA og vil prøve på ny? På gyn.avd. mente de at det var heeelt umulig å si. Jeg testet i dag, fikk negativ. Men da jeg ble gravid sist, ble jeg det på første forsøk, og det tok 2 uker før det kunne sees på en test. Nå begynner brystene å endre seg litt igjen, og jeg har rare "murringer" i magen. Det kjennes ikke ut som mensen. Har hatt det sånn i en uke ca. Vil så gjerne bli gravid igjen, men vet ikke om jeg begynner å innbille meg symptomer. Prøver å lese meg frem, men jeg finner lite info om prøving etter å ha opplevd en SA. På CB sine tester står det bare masse om når man kan forvente å få resultat, alt etter når forventet menstruasjon er. Men jeg aner ikke når/hvis jeg får mensen igjen. Pleide å ha en syklus på 28 dager før, nå aner jeg ikke. Føler alt er herpa.
Lotta2010x2012 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Håper alt går bra med deg, hadde en sa i mai, så jeg vet det er kjipt!!! Legen min sa det bare var å prøve igjen, men mistet i uke 5, så var jo veldig tidlig. Men tror ikke det er noe problem. Spennende med symntomer!! Håper det klaffer for dere fort, uansett om det er noe nå eller ikke:D Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå