Gå til innhold

"Bobling" i magen... ??

Stolt alenemor til tre små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på mandag, tror jeg.. Og har nå i går kveld og hele dag hatt ofte "bobling" i magen, og til tider litt murringer.. Hatt kjempevondt i korsryggen når jeg står i dusjen (?) og ble i går skikkelig dårlig form, og ikke noe bedre i dag.. Ikke noe feber eller noe slikt, så er ikke syk... Bare kvalm, men har trang til å dytte munnen full med noe hele tida.. Ble mye detta, merkelig hvor mye man kommer på når man skriver det ned..

Hva tror dere det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyyyytttt.. :)

Skrevet

Hei lille venn. Høres jo ut som du begynner å bli stooor da hehe. Ser jo ut som det kan være en bolle i ovnen din!!! Typiske tegn. Krysser alt jeg har her nå asså!!! klem

Skrevet

Tror du det? :)

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal tro, siden det er nesten en uke til ikm.. Men jeg husker ikke hva jeg kjente eller ikke kjente med snuppa så tidlig, for da prøvde vi ikke så hardt, bare lot det skje. :P

Skrevet

Mine symptomer kom akkurat en uke før ikm, så det er fullt mulig. masse lykke til, heier på deg.

Skrevet

:) Håper på det beste! :) Men forberedt på det verste...

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Joda, nå begynner syklusen å komme i orden igjen etter min ma i juli. "kun" 5 uker nå istedet for 6 ukers syklus. Mener jeg hadde el søn eller mandag da temp steg kraftig igår. Prøver ikke denne mnd egentlig da jeg tok vaksina forige mandag og skal gifte meg i desember+ at jeg har blitt så skuffa når tr er kommet hver mnd. men trodde jeg hadde hatt el, hadde sex på lørdags kveld og igår, så da får det gå som det går hehe. Blir jeg gravid nå så håper jeg ikke vaksina ødelegger for meg. klem

Skrevet

Jeg har hørt både at man burde vente en syklus før man prøver, og at det ikke har noe betydning for prøvingen at man har tatt vaksina.. Og det at det ikke har noe betyning kom fra pandemi-greia, så velger å tro på det jeg.. ;)

Jeg håper det går riktige veien for deg snart, for jeg hadde så vondt på dine vegne da jeg leste at du mistet.. Har hatt noen sa, men vil tro at det er verre med ma..

Håper du får et veldig flott bryllup da, og bruk det, og barna du har til å trøste deg med, hvis det ikke skulle gått riktig vei.. :)

Klem.

Skrevet

Tusen takk for flotte ord. Håper du er gravid for det fortjener du. ha en flott kveld. Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...