Melle *prøver på nr 2* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Lurte på om noen visste noe om dette. Har blitt gravid og er i dag 5+3 uker. Temperaturene mine har lagt veldig stabilt på 36,95-37,05 helt siden 8 dager etter eggløsning frem til i går. Fra eggløsning og frem til 8 dpo lå de på rundt 36,5, og fra mensen og frem til EL lå tempen på rundt 36,1-36,3. Med andre ord en pen trifasisk temeraturkurve. MEN, i dag målte jeg temperaturen til 36,30!! Betyr dette spontanabort på gang?? Ble veldig bekymret nå!! Takk for svar!
Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Nei, det betyr det ikke! Når en temper kan en ikke se på en og en tempraturmåling, men en må se på hele kurven for å tolke den. Det at du har hatt en laver måling nå trenger ikke å bety noe og kan være tilfeldig. Kanskje på tide å slutte å tempe?
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Ja jeg skal det! Vet ikke hvorfor jeg fortsatt holder på, var bare betryggende å se den høye temperaturen hver morgen! Men så fikk jeg meg en overraskelse i dag morges - våknet ganske fort da kan du si! Men jeg håper du har rett og at det ikke betyr noe! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå