Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hadde nervene utenpå kroppen da jeg gikk inn på sykehuset.. Var så spent, redd for det værste, spent om det var fler.. (satte inn to egg , icsi) Det var ei lita "nøtt" der på 12 mm;) den hadde antydning til armer, og en god "matpakke" som gynekologen sa, plommesekken var visst veldig perfekt, og alt så bra ut, vi fikk høre og se hjertet slå, da gikk det opp for samboeren min kjekt å få en bekreftelse som dette )
juni2010mamma Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Så herlig å se at det er liv der:) Jeg var på tidlig ul i går, min var også 12 mm.. Hvor mange uker er du? Jeg trodde jeg var 7+2 men de mente jeg var 8 uker. Jeg selv får ikke det til å stemme, ikke med målene heller..
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 hun mente jeg var 7+5-6, i forhold til målene, så det stemmer sikkert til deg også? Siste mens for meg var 09.09.09 ( det var da jeg starta med modningssprøytene) så i morgen er jeg 8+0 er jo kjekt å få påvist at man er kommet lengre enn man trodde da?
juni2010mamma Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Ja da stemmer nok det på meg også. Ikke noe som er bedre enn å bli påvist at man har kommet lenger nei:) Dagene går så altfor sagte. Siste mens første dag for meg var 12.09.09
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 hei hei jeg var også på UL i dag... var veldig spennende og spesielt å se at det faktisk var liv inn i der. min var 16,3 mm.. jeg ble målt til å være 8+2 uker. blir spennede å se om det går bra den her gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå