Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Vi ligger alle i svineinfluensa her. Var hos legen igår.... Så for å få i barna litt nærling, tenkte jeg at kanskje jeg skulle lage smoothie. Men den kan da ikke lages på et melkeprodukt, da det er slimdannende... Besteforeldrene skal i butikken nå og handle for oss, da vi jo er isolert..;p Kan dere hjelpe meg?
OsloMor Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Lager aldri smoothies med melk eller yogurt. Kjøp frosne bringebær, manajuicen til Tine med tranebær og bringebær og bananer, enkel og veldig god.
lure Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 store favoritten her er frossne bringebær,banan og eplejuce eller vann.
scoobydo Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 lager av eplejuice, frosne jordbær og banan
erteposen + 4 Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Jeg har aldri melkeprodukt i smoothies. Blåbær og jordbær er supre kilder til c-vitamin. Bland frossen frukt med juice, og søt den med honning om dere er syke.
Gjest Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 favoritten her er banan, kokosmelk, lime, isbiter. Ellers så moser jeg den frukten jeg har og tilsetter isbiter og litt bær, og event\uelt sper med litt juice hvis den blir tykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå