snuppe<3mai10 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Var på første ul i dag! Fantastisk å se den lille bebisen som beveget seg inni der. Alt så bra ut heldigvis! Og det var bare en.. Menstermin og den termin legen satte er 20. mai, men i følge ul er det noen dager etter, noe jeg tror er riktig ettersom jeg tok eggløsningstest og hadde sein eggløsning. I følge ul er jeg 11+3 og ikke 12+0, men siden alt så bra ut mente gynekologen at jeg trygt kunne fortelle folk om graviditeten nå og at faren for spontanabort er over Men jeg får vel holde meg på 1. trimester noen dager til.. I følge gynekologen ser alle bebiser ut som gutter på denne tiden, så vanskelig å si noe om kjønn. Jeg synes det var spennende å se på denne siden ang. kjønn: http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html
Øst Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Gratulerer, det må være godt å ha fått bekreftet at alt er bra når du går over i 2 trimester. Hvor lang var den? så du tydelig øyne, armer, bein osv? Jeg var i uke 9 og da var det litt lite enda.
snuppe<3mai10 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Husker ikke helt hvor lang den var, men så tydelig armer og bein, og en liten nese (den lå fint i profil). Gynekologen dyttet litt på den, og da sprellet den med armer og bein og snudde litt på seg. Var veldig deilig å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå