Gå til innhold

Ul i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på første ul i dag! Fantastisk å se den lille bebisen som beveget seg inni der. Alt så bra ut heldigvis! Og det var bare en.. Menstermin og den termin legen satte er 20. mai, men i følge ul er det noen dager etter, noe jeg tror er riktig ettersom jeg tok eggløsningstest og hadde sein eggløsning. I følge ul er jeg 11+3 og ikke 12+0, men siden alt så bra ut mente gynekologen at jeg trygt kunne fortelle folk om graviditeten nå og at faren for spontanabort er over :) Men jeg får vel holde meg på 1. trimester noen dager til..

I følge gynekologen ser alle bebiser ut som gutter på denne tiden, så vanskelig å si noe om kjønn. Jeg synes det var spennende å se på denne siden ang. kjønn:

http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, det må være godt å ha fått bekreftet at alt er bra når du går over i 2 trimester. Hvor lang var den? så du tydelig øyne, armer, bein osv? Jeg var i uke 9 og da var det litt lite enda.

Skrevet

Husker ikke helt hvor lang den var, men så tydelig armer og bein, og en liten nese (den lå fint i profil). Gynekologen dyttet litt på den, og da sprellet den med armer og bein og snudde litt på seg. Var veldig deilig å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...