Gå til innhold

Hjelp! Jeg forsvinner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

La på meg 9 kg i svangerskapet. 2 dager etter fødsel var jeg nede i normalvekt. Men så har bare vekten gått nedover og nedover selv om jeg spiset som en ulv.

Til og med afrorompa mi som vårt ekteskap er tuftet på (selv om han nekter å innrømme det ;) er borte.

Og melkeproduksjon til et helt nabolag på en pinnekropp ser søren meg helt sjukt ut.

Blir liksom ikke så sexy med ballongpupper når alle kvinnelige kurver forøvrig er borte.

Mannen min har begynt å kalle meg fiskepinnen.

Vil ha tilbake kroppen min!

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian oliver
Skrevet

Beklager at jeg ler, men dette var ganske morsomt å lese ;-)

Det eneste du kan gjøre er å fortsette å spise som en ulv, regner jeg med. Det stabiliserer seg vel etter hvert. Lykke til! :-)

Skrevet

Hvor gammel er babyen din da?

Jeg gikk ned og ned i 3 mnd, så stabiliserte det seg på en grei vekt, men nå når jenta er 9 mnd er det kommet noen tilleggskilo......

Du skal se det endrer seg med amminga. Så kommer afrorumpa tilbake med et svupp skal du se. ;-)

Skrevet

Jeg hørte om en venninne av kollegaen til mannen min (!) som opplevde noe av det samme. Hun spiste og spiste og raste ned i vekt. IViste seg at hun hadde en eller annen sykdomsbakterie eller noe (en form for sopp tror jeg) som gjorde dette. Da hun fant ut av det fikk noen piller og ble bra igjen.

Hvis du tror det er noe som ikke er bra for kroppen din så kanskje sjekk det ut hos legen? Du kjenner kroppen din best. Hvis du bare går ned i vekt fordi du ammer, så er det kanskje bare å fortsette å spise mye. Men hvis du føler at noe ikke er som det skal kan det nok være lurt å ta en sjekk.

Skrevet

Åh, dette kunne jeg skrevet selv (inkludert det om rumpas betydning... ;-)).

Har nå (7 mnd siden fødselen) stabilliert seg, men jeg har tatt av dobbelt så mye som jeg la på meg under graviditeten, altså tatt av 18 kilo siden han ble født.....

Har fortsatt ingen former, men håper de kommer tilbake når trollet slutter å spise pupp. Har fått litt muskler i rumpa, så den er ikke helt flat lenger, men åh, jeg savner den gamle...

Sulten nesten hele tida, leste et sted at når man ammer trenger man ei skive og et glass melk ekstra - hehe, jeg trenger tydeligvis myyyye mer.

Føler meg frisk og fin, så det er nok bare amminga, søvnmangelen og lange trilleturer som ligger bak.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...