Gå til innhold

HCG nivå i uke 6-7---

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt var bare på 2300... var ikke det litt lite?? flere som har målt på ca samme tidspunkt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

uke 6-7 er et veldig vidt spenn.....

Dessuten så en prøve alene trenger ikke si så mye.

Dersom man skal få noen klare formeninger bør man ta dette med minimum 2 dagers mellomrom. Dette for å se at stigningen er som den skal...

Lykke til!

Skrevet

Signerer Collargol over her, men jeg kan likevel gi deg mine målinger.

4+0=82, 4+3=490,5+3=9300,6+3=44000,7+3=110000.

Skrevet

oki... det var jo veldig lavt i forhold til ditt da.. men kan jo hende jeg er kortere på vei enn det jeg tror... har veldig uregelmessig mens, så vcet jo aldri når unnfangelsen skjedde...

Skrevet

fikk målt idag igjen, 1 døgn etter og da var det steget til 2900, var ikke kjempemye det heller, men det har hvertfall steget.. flere som kan komme med sine tall??

Skrevet

I uke 6 fikk jeg målt mitt med fire dagers mellomrom. Da gikk det fra 17 000 til 41 000. syntes det var mye jeg men vet ikke hva som er normalt.

Skrevet

Hovedregelen er at verdien skal fordobles annenhver dag. Derfor bør man vente 2 dager mellom hver prøve...

Jeg har tatt 4+0 = 100

4+2 = 251

Hvorfor får du ikke en ultralyd?

Skrevet

takk for svar!! jeg skal på ultralyd til mandag... gru/gleder meg veldig...

Skrevet

Det er bra at du får UL snart, da får man et bedre svar om det er liv der nede, spesielt dersom du har kommet såpass langt!

Skrevet

Hvor kan eg kjøpe sånn for å måle HCG? er det dyrt? Klem

Skrevet

Du kjøper det ikke, det er blodprøve hos legen som de sender til analysering på sykehuset....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...