Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Finnes det noe smykke som betyr noe spes feks ? jeg er ikke så inn i dette med smykker...
Gjest lillemamsi Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 englebarnsmykke om du tror hun reagerer positivt på det. da vil hun alltid ha barnet med seg, rundt halsen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 I hvert fall ikke mor/barn-smykke..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 men dette englebarnsmykke, er ikke det ment for de som har barna sine, de er vel ikke ment for englebarn på den måten ?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Du kan jo kjøpe krystaller til henne. Du finner krystaller som skal beskytte og hjelpe mot det meste ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Kjære tid, er skrivefeil så viktig?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 jo det er jo ment for de som har barna sine.. men alikevel så er det jo barnet hennes, bare at det ikke fikk leve opp. det er noe som mora burde føle på selv. jeg har et englebarnsmykke, et jentesmykke for min datter på 4 år. Og når minsten blir født så vil jeg ha han rundt halsen også. Tror jeg også ville hatt det om han ikke skulle leve også..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Tror ikke jeg personlig ville ha satt pris på å få et smykke i denne anledningen.. Lag heller en minnebok eller noe for henne..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 jeg vet hun hadde satt pris på smykke, har snakket med mannen hennes. Skal være fra fler venninner, ville bare ha noen tips. Kanskje det finnes smykker som betyr noe spesielt osv men takk for svar
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Nå er det noe rart her.... samme person spør med 5 min mellomrom om hva slags smykke en mor med et dødt barn bør få.. OG spør om hva slags smykke folk ønsker seg av kjæresten sin til jul... må jo være samme person som skriver "HVORDAN" smykke.. ikke at skrivefeilen i seg selv har noe å si for meg altså.. men hvorfor spørre om to så forskjellige ting på en gang ? hmm
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 Jeg har ikke spurt om det med kjæreste, men mulig noen ville gjøre narr av min skrivefeil da Hi
Hyacinth Bucket Skrevet 3. november 2009 #14 Skrevet 3. november 2009 En medaljong hvor hun kan ha bilder av barnet (om hun ikke mistet i magen da). Ville ellers gått for tro, håp og kjærlighet.
Sara Rompompei Skrevet 3. november 2009 #15 Skrevet 3. november 2009 Jeg gav en perle til en god venninne som mistet datteren sin sammen med dette diktet: Kinesisk visdomsord Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet med spisser som risper. Det gjør vondt, forferdelig vondt til trekantenes spisser er avslitt og det bare er en kule igjen, som glir rundt uten smerte. Sorg er en prosess som tar tid, men den tar slutt. Hvor lang prosessen er beror på hva vi har mistet, hvilke ressurser vi selv har og hvilken støtte vi mottar fra omgivelsene våre. Men når gleden over det du har hatt, overskygger savnet av det du har mistet, når du vet at du aldri villet unnvært det du har tapt, selv om du var klar over at du en gang kanskje måtte gi slipp på det, da er trekantens spisser avslitt og kulen blir en skatt i ditt hjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå