Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Og er det noe spes. merke som er ekstra mykt og godt syns du ? Har kjøpt body og stilongs i janus merket..........
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 mine barn har litt forskjellig. Eldste tåler ikke ren ull, så han har litt fra cubus (ull/bomull), joha (ull/bomull) og jul i svingen-ullfrotte. Vesla tåler det meste, så hun har fra cubus, janus og tom &trine (sparkjøp)
kajfla Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 er fornøyd med både janus, joha, tom&trine og det fra cubus.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Er veldig fornøyd med ulltrøyene til janus. Har pysj i joha (ull/bomull), den er kjempedeilig. Mini er en slank gutt, og da er fasongen ullongsene til pierre robert fantastiske, mye annet blir fort for vidt
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Har kjøpt Devold. Det selges i sportsbutikker i hvert fall. Det er veldig mykt og godt ull-undertøy synes jeg.
Bunnies by night Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Janus, joha, nøstebarn. Tom og Trine sitt synes jeg er for stivt og ubehagelig.
måru Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Jeg er veldig fornøyd med H & M og Cubus sine ulltøy. Er så mykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå