Gå til innhold

29.907 syke i Tyskland. 6 døde

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 av dem hadde sykdommer fra før av som gjorde at immunforsvaret var dårlig.

Risikoen er da altså pr dags dato å dø av denne sykdommen her i Tyskland ca 0,02%

Noen som har tall fra andre land?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har ikke tall fra andre land men lurer bare på om du er tysk ? For det er jeg.... hørte at sjansen er større å bli lottomillionær enn å dø av svineinfluensaen... liker denne tanken...

Skrevet

Nei jeg bare bor her ;) Er norsk, sender deg en pn jeg.

og ja det er større sjanse for å bli lottomillionær enn å dø av svineinfluensaen

Skrevet

Det kjipe er at en av ti som ligger på intensiven her i landet er gravide... Så jeg skal ta vaksinen, det er helt sikkert.

Skrevet

men en annen ting,,,hvor mange er det som ligger på intensiven?????

åssen veit du hvor mange gravide som ligger påintensiven???

Skrevet

ja, det lurer jeg også på Marika. Hvordan vet du hvor mange gravide som ligger rundt på intensivavdelinger her i landet?

Skrevet

Det har stått i avisen at 1 av 10 omkomne, på verdensbasis, er/var gravide. Kanskje det er det hun mener? Og det er rimelig å anta at det er en lignende situasjon rundt omkring på landets intensivavdelinger. Veldig mange dårlige gravide, dessverre for oss :0(

Skrevet

jeg er klar over at det er mange gravide som blir veldig syke, men det er vel "bare" ei som er død...ikke misforstå meg, tragisk at noen dørav dette,men tenk hvor ,ange som faktisk er eller har værtsyke..

syns det blir feil å skrive at 1 av 10 som ligger påintensiven er gravide..

Skrevet

Vet ikke hvor mange gravide som er døde, men leste i aftenposten, tror jeg, at en av ti som var innlagt på intensiven her i landet var gravide.

Antall innleggelser på sykehus siden 1. sept er 144 hvorav 27 på intensiven.

Tallet er litt lavt for å si noe generelt her til lands. Men statistikken utenlands forteller jo mindre morsomme ting for oss gravide da.

Men leste i dag på vg.no om en høygravid som hadde svineinfluensa uten noen symptomer annet enn litt uskyldig hoste. Så det ble jeg glad for, det går an å få den super lett også:) se her

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=582554

Skrevet

teknisk sett var ikke hun gravide som døde gravid... hun hadde jo født tre dager før........

Skrevet

hadde hun ikke født 3uker før??

men hun ble vel syj,mens hun var gravid, derfor de måtte ta ut ungen..

Skrevet

Korrekt! Hun ble syk da hun var gravid. Dette vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...