Gå til innhold

Da har jeg bestillt time hos lege :\

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4 sterke posetive tester, så håper jeg virklig dette stemmer (siden jeg hadde posetivetester sist mnd men da veldige svake)

å fikk tatt blodprøver men ingen graviditet)

Men nå er jeg litt småkvalm, vond pupper og drikker melk/vann ofte (noe jeg desv. ikke har vært så flink til ellers, men nå må jeg ha melk hver dag)

Så nå har jeg bestillt time hos legen for å bekrefte om jeg er gravid eller ikke, er livredd siden jeg har hatt to SA siden februar.

Veit jeg kan få UL men veit ikke om jeg tør, veit ikke hav jeg ønsker eller vil akkurat nå men?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil nok være gravid når du kommer til legen!! :) Sterke positive tester, og typiske symptomer allerede, er jo bra tegn!!

Ta en prat med legen du, og fortell h*n ka du tenker på!! Kanskje du blir anbefalt å ta tidlig ul? Eller jevnlige blodprøver?

Ska krysse fingrene alt eg klarer for deg!!!! Nå må det gå rette veien!!!

*klem*

Skrevet

Takker :)

Veit jeg har krav på tidlig UL men veit ikke om jeg klarer det livredd for at han skal si at det er ikke noe der eller at den ikke vokser slik den skal.

Har født to barn så veit at kroppen kan klare det, men dette var 5 år siden så jeg veit ikke :/

Tør ikke å gå inn på 1 tri. heler rett fro at det skal bringe dårlige vibber over meg, veit jeg høres heilt tullete ut men er bare så redd fro at det skal gå galt igjen, veit ikke om jeg makter det.

Mange sier jeg bør være fornøyd med de to jeg har men, ønske er jo at de skal få en liten lillesøster eller lillebror,(siden jeg liksom har forbredet meg to ganger at vi skulle bli familie på 5) de masser om dette også så veit de vil ha en :)

Off at ting skal være så vansklig.

Skrevet

Heisann! Ville bare svare deg da jeg har vært i liknende situasjon selv..

Hadde to sa på 4 mnd i vår, og var livredd når jeg ble gravid en tredje gang...Turte ikke helt å ha troen, men fikk sykemld i to uker rett etter positiv test da jeg har en tung og stressende jobb.

Og denne gangen har det gått helt fint!!! Var på tidlig ul etter legens ønske i uke 9 og fikk bekreftet at det var liv:o) Nå er jeg 21+2 og kjenner liv daglig:-D Så det går an at det går bra selv når man er "uheldig" opptil flere ganger..Vet hvor tungt det kan være å ikke vite om det går bra eller ei, men jeg roet meg betraktelig etter tidlig ul og anbefaler dette hvis legen ønsker å henvise deg:o)

LYKKE TIL!!! Så skal du se at det går bra denne gangen:o)

Skrevet

Takker :)

kan jeg spørre hva du jobber med?

Var på tidlig UL i uke 6 men i uke 11 så hadde hjertet slutta å slå, så komme rnok ikke til å slappe av før jeg kjenner spark hver dag trur jeg :(

er livredd , men ønsket er der så sterkt.

Vil så gjerne dette, oppleve alt svangerskap ha rå by på en gang til .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...