Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte enda tidligere da jenta vår stadig skjøv seg selv oppover i senga til hun var helt i "taket" på senga. Da prøvde vi med en pute, og da sluttet hun med det :-)

Skrevet

vår jente har hatt sånn nyfødtpute til hun var 20 mnd! når hun sov oppi sengen vår så likte hun så godt vår pute. da fikk hun seg sin egen, (men ligger i grindsenga, i vente på en stor seng ) og stpr dyne =D dette var stas ;)

Skrevet

Hun begynte med pute i den minste størrelsen rundt 6 måneders alder. Har hatt den frem til jeg for en måned siden kjøpte henne en juniorpute. Hun blir 2 år om en knapp uke.

Skrevet

Her har vi brukt pute siden fødselen. Fikk beskjed på barsel om bruke pute med en gang. Hadde sånn flat nyfødtpute. Har den forsåvidt ennå, har ikke stresset så mye med å bytte for han ligger aldri med hodet på puta allikevel.

Skrevet

Må man egentlig ha pute? Og hvorfor? Selv bruker jeg ikke pute, synes det er best uten. Gutten min på 16 mnd bruker ikke pute foreløpig.

Skrevet

Grunnen til at vi fikk beskjed om pute fra første dag var for å minske sjansene for flatt bakhode. Personlig må jeg ha pute, synes ikke noe om å ligge uten.

Skrevet

Hadde i grunnen ingen plane om å begynne med pute, før han spurde etter ei sjølv. Så fikk han vanen med å snu seg og ligge oppå dyne og holde rundt den, då fikk han pute (sånn heilt flat ei).

Men må seie at det i periodar ikkje er ofte han ligger på den.

Skrevet

Jenta vår har hatt pute fra første dag. Jeg var så redd hun skulle få flatt bakhode, så jeg har alltid sørget for at hun har ligget mykt med hodet sitt. Hvis de har en tynn pute som de ikke kan begrave ansiktet i og bli kvalt så er det ingen aldersgrense på putebruk.

Skrevet

Vi har brukt flat nyfødt-pute siden dag 1 :) Men han sover ikke med hodet oppå den nå.. Nå brukes den som kosepute! :D Og tenkte derfor å prøve med større pute etterhvert, så får han styre det som han ønsker selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...