shira Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Etter mitt første barn fant jeg ut at jeg skulle ta silicon, men siden jeg ønsket flere barn så valgte jeg å vente. Så ble jeg ferdig med å få barn og yngste mann var 2,5 år. fant jeg ut at 3 barn holder. Da var det på tide med silicon, puppene var virkelig vrengte lommer!! Men så bare 2 mnd etter operasjonen ble jeg gravid, Jeg vet at man kan amme med silicon men det som bekymrer meg er at det er så fort etter operasjonen, vet ikke om alt er grodd ferdig...? Har ikke så veldig lyst til å ringe klinikken å spørre føler meg så dum! Noen som vet hvor lang tid det tar å gro??
fresh Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 jeg tror det skal gå bra. Det samme skjedde med ei veninne. Hun ble også gravid 2 mnd etter silikon. Det gikk kjempe fint uten noen komplikasjoner! Lylle til!
Pinguuu Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Hei jeg ble gravid 4 måneder etter operasjonen, så tenker på da samme som deg. Hvor har du arret? Jeg har det under armen så rekner med det går fint, men kjenner det presser godt på inni puppene....håper de tåler dette
shira Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Takk for svar. Jeg har arret under brystet og innlegget under muskel. Håper dette går bra : )
shira Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 BTW hvor langt er du på vei Sabeltanna??
shira Skrevet 4. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2009 Jeg er ca 10 uker på vei. Jeg hadde mye smerter etter operasjonen, klarte ikke ligge på siden. Men nå har det faktisk blitt mye bedre, mykere : )) Får gå å kjøpe noen ordentlig gode bh'er nå og håpe at det ikke går for mye utover dem ; ) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå