Kris, 061107 & 260610 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hei, husker ikke fra siste svangerskap, og tror heller aldri jeg trengte det. emn nå er jeg syv uker på vei, og det verker i hele kroppen og feberen kommer snikende, er det Paracet eller Ibux man kan ta i første trimester? og bør man kontakte lege da jeg ikke har tatt noen vaksine?
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Takker :-) Mente det var Paracet, men blei litt usikker....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Å du må ihvertfall ikke ta ibux i 2 og 3 trimester Paracet e bra, man må dessverre tåle å ha endel smerter som gravid - ka gjør man ikke for dn lille i magen
sprellemor Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Jeg tok en ibux og en paracet i dag. Det står bare på esken til ibux at man ikke kan bruke det i 2. og 3. trimester. Så regner med at det går bra.
justagirl-78:o) Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Jeg fikk beskjed av legen at når man er gravid så kan man bruke Pinex Forte (men kun halv dose av vanlig dose) og paracet ... Man skulle vist verken bruke Ibux gel eller Ibux tabletter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå