bullebull&gullegull Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 fikk dere brev om at dere har fått fødeplass? Jeg fikk et brev i dag om å komme til undersøkelse. Jeg er søkt dit på medisinsk grunnlag så egentlig vet jeg jo at jeg får plass. Men, he he, allikevel så blir jeg jo dødsnervøs da! Vil ikke føde noe annet sted så er så redd for å få beskjed om at jeg like gjerne kan føde noe annet sted. Men som sagt så tror jeg nok jeg alt har fått plass.... Og jo en annen ting! Er det noen av dere som har fått time på Riksen så tidlig? Jeg er nesten 10 uker når jeg skal inn der. Vet liksom ikke helt hva planen er da. Vanlig svangerskapskontroll eller i fht grunnene jeg er søkt dit. Er så spent jeg
bp75 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg fikk brev om fødeplass. Men samme dag fikk jeg innkallelse til undersøkelse ca uke 9. Det viste seg bare å være samtale, og jeg følte det ble litt tidlig å snakke om fødsel i uke 9. Jeg ble visst innkalt altfor tidlig så hvis jeg var deg ville kanskje ringt og sjekket hva den timen går ut på. Det kan jo være en sekretær feil, som i mitt tilfelle.
bullebull&gullegull Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 hmm der hadde de lunsj nå gitt skal ringe igjen etterpå forrige gang skulle jeg visst egentlig inn til en legesamtale før ul. men den fikk jeg aldri brev om så var ikke klar over det før jeg fikk regning pga uteblitt time! he he det hadde jeg helt glemt. Forrige gang fikk jeg heller ikke noe brev om fødeplass, bare brev om innkallelse til ul. så da la jeg liksom to og to sammen!
ingendansparoser Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Jeg har fått brev om fødeplass og innkalling til UL i uke 18, men ingenting før det. Er det uvanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå