Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Har ikke røyka på 2 uker nå, og det frister IKKE å tenne seg en igjen!!! Yess, yess, endelig!! skikkelig stolt =)
bullebull&gullegull Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 så flink du er!!! Jeg sluttet for 3 år siden da vi begynte å prøve og angrer ikke en dag! Husker hvor vanskelig det var så all respekt til dere
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Det værste av alt, er at det ikke var vanskelig Jeg bare droppa å gå ut sammen sambo hver gang han skulle røyke.. og nå sitter jeg her, RØYKFRI
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Hurra! Gratulerer som røykfri og fri=) Det er skikkelig deilig ikke sant? Ahh. Jeg husker følelsen første gangen jeg kjente at jeg ikke hadde lysst på mer. DEILIG!¨ Du er superflink!
juni2010mamma Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Gratulerer så mye:)) Det er en god følelse å være røykfri samtidig som man ikke har lyst til å ta en røyk:) Jeg har vært røykfri i 5 mnd, og er 8 uker og det er en deilig følelse å tenke på at min lille spire ikke har smakt nikotin:)) Har lov til å være stolte av oss selv, og samtidig oppmuntre røykere som sliter med å slutte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå