Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det, men det var vel fordi jeg merket at mensen sniker seg innpå men hadde et ørlite håp likevel. Blendahvit test på rugedag 11 (12 dpo). Så da er vel alt håp ute, det burde vel ha kommet en svak strek nå??

Blir lei meg og drittlei og redd, skal det aldri gå da???

Hadde mye større håp denne gangen i og med at eggene var så fine og vi til og med fikk på frys. Sukk..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt håp er absolutt IKKE ute.

Det er en grunn til att vi får beskjed om å vente til dag 14.

Noen tester jo positivt før,,,men ikke alle.

Derfor kan det jo være att du er gravid,,men siden du testet før tiden, så får du negativt svar.

Nei denne gangen SKAL jeg greie å vente med der testingen,,

Man kan spare seg unødvendige skuffelser ved å gjøre det.

Så for all del,,,IKKE GI OPP ENDA,,,ta en ny test om noen dager :))))

Ønsker deg masse lykke te

Skrevet

Åh nei og nei lille, søte Sitron! Jeg vet ikke hva jeg skal skrive...

Man kan jo teste positivt etter dag 11 har jeg lest her!

Huff så trist....men ikke gi opp enda da....kanskje du har et lite lureegg der inne?

Åh disse nedturene og skrekken og angsten....hvorfor kan det ikke bare ordne seg!!!

Dette er på grensen av umennesklig!

Mange gode store klemmer....

Ikke gi opp enda!!!!!

Skrevet

Takk for trøst Pia!!! :)

Skjønner ikke hvorfor jeg var så idiot at jeg plutselig testet, var forresten ikke på morgenurin engang da måtte opp en tur i 5-tida. Så kanskje begrensa hva som kom med etter 5 men før 10 i blæra mi. Plutselig hadde jeg bare testa, og så tenkte jeg etterpå at "oi, hva gjorde jeg nå?"

Dumme meg.

Uansett tror jeg den er negativ, da, er vel nesten programmert til å tro det. Om jeg noensinne får en positiv test så kommer jeg sikkert ikke til å oppfatte det heller, men automatisk tro den er negativ...

Skrevet

Det kan absolutt være at du har testet for tidlig. Har hørt om flere som har testet på samme dag som deg og har fått negativ test, men positiv på dag 14. Så ikke gi opp!!! :) Masse lykke til. :)

Skrevet

Det jeg synes er absolutt aller verst med dette her er at mannen min kanskje ikke får et biologisk barn. Det er tusen ganger værre enn at jeg kanskje ikke får det noengang, det synes jeg er helt overkommelig. Vet at det egentlig er det han ønsker seg aller mest i hele verden, selv om han er den mest støttende ovenfor meg og mener at det viktigste er at vi to er sammen. Det er jo sant, emn det skjærer meg i hjertet at jeg ikke klarer å gi han det han aller mest vil, bare for at den teite kroppen min ikke funker slik den skal... Hvorfor skal det være sånn?

Skrevet

Ja si det...

verden er ikke rettferdig fordelt...på noen måte...

Vondt å skulle leve videre med den store sorgen over å være ufrivillig barnløs...tror det sitter i sjela livet ut. Man lærer vel å leve med det...men urettferdig er det...

Innimellom føler jeg meg skikkelig barnslig og blir sint fordi jeg synes det er så urettferdig...av alle ting som penger...hus...bil osv bryr jeg meg fint lite om...men det å få lov til å bestemme over barneønske har ALLTID betydd mye for meg og oss...

Og det skal vi ikke få bestemme over.....

Ja ja...rart innlegg dette, men håper du forstår...du har min fulle støtte!

Men husk nå da...kanksje er det et lureegg der inne...ikke gi opp enda...ta vare på deg selv og mannen!

Klem!

Skrevet

Jeg testet på rugedag 13 og fikk negativ test, og hadde mye mensmurringer så jeg var jo sikker på at det ikke gikk, men var likevel gravid:)

Skrevet

hei sitron72.

vet hvordan det føles. testet neg i går. helt for jævlig.... bare ta deg tid til å bearbeide dette og søk trøst på dette forumet. jentene her er utrolig støttende og vet hva de snakker om..

har du egg på frys da?

ta vare på deg selv og ta en dag av gangen. Og når vi er klare skal ri ut i storemen for å få en spire!! Klem til deg lille sitron :)

Skrevet

Skjønner så utrolig godt akkurat hva du mener, er som om jeg skulle sagt det selv :)

Tusen takk for støtte Nurket, det er så godt å ha noen å snakke til som tenker på samme måte og dermed forstår akkurat hvordan man selv har det. Enig i at det er urettferdig! Og bare tenk på alle de håpløse folkene som får barn og ikke tar vare på de, slik at de får et forferdelig liv. Hvorfor???

Men - er vel bare ta seg selv i nakken og fortsette. Nekter å gi meg etter fire forsøk, det er ihvertfall sikkert! Blir vel frys i desember og nye forsøk over nyttår, tenker jeg. Trøsten får være at eggene blir faktisk bedre og bedre gang for gang. Har bestilt meg mer wheatgrass igjen.

Spennende at du skal prøve dhea, forresten!

Skrevet

Åh, sitron du må ikke gi opp!!! Det er altfor tidlig til å utelukke graviditet. Tvi-tvi lille venn! Skal se det lyser streker i alle retninger for deg om 3 dager :o)

Skrevet

hei lillehare,

så at du også testet negativt ja, det var veldig synd! Hadde litt troa jeg nå, om at vi kunne bli enda mange flere som skulle ri på den gravide bølgen som råder inne her for tiden :)

Har to egg på frys, de får jeg vel ta i desember. Enn du da?

Vi skal nok ri ut stormen ja, du har rett, vi skal også få en spire!! :)

Godt å få det ut ihvertfall, å så snakket litt om det, så man klarer å fokusere på andre ting igjen litt kjappere.

Klem til deg også.

Skrevet

1. Ja....godt med noen som forstår...derfor jeg sitter her med Pcen i fanget og ikke orker gjøre så mye annet enda...godt å ha deg her! :-)

2. Ja, skal prøve Dhea...og har bestilt Wheat Grass etter råd fra ekspert...kan det bølle med p-pillene eller Dhea tror du? Bidronninggele? prøvd det?

3. Du er superheldig som har eskimoer på lager...det har jeg aldri hatt på mine 10 - 12 hormonkurer...... det blir godt for deg å slippe alt maset!

4. Du må IKKE gi opp enda...

Skrevet

Vi skal ikke gi opp, noen av oss!

Ja, er heldig som har frys. Første gang har fått det.

Du er forresten heldig som har hatt antydning til festing av eggene vet et par anledninger, det får meg til å tro at det er "rett før" :) Så jeg tror at det går bra med deg snart.

Aner ikke om man kan blande dhea og wheatgrass...

Snakkes, må ile på jobb nå :)

Skrevet

Ok...du får gjøre det da... :-)

Ja, utrolig frustrerende at de bare napper og stikker...men det tyder på at jeg ikke trenger assisted haching...har prøvd det og jeg...

Må vel bare finne det rette egget...og hvor xxxxx er de da?

Klemmer

Skrevet

Jeg har opplevd å få negativ test på dag 14 og positiv på dag 16. Tålmodighet lenge leve:)

Jeg er ruger selv og har kjempe lyst til å teste NÅ, men det er jo og være litt vel optimistisk (er på rugedag 6) Mange tester fra dag 6 og videre, og for å være helt ærlig, så er det vondt verre. Hvorfor utsette seg for dette? Jeg ruger og later som i hodet mitt at jeg er gravid, sender mange gode signaler ned til magen og tenker dette går så bra. Gjør heller det enn all bekymring- har ikke vi jenter som er her inne nok med det vi har.

Tenk positivt og det positive G R O R:) Lykke til :-)

Skrevet

Du har helt rett - det gjør jo det vonde værre å teste tidlig for å nesten 100% sikkert få et negativt resultat uansett.

Men - gjort er gjort, neste gang skal jeg ikke engang ha en graviditetstest i huset!!

TUSEN TAKK FOR ALL STØTTE JENTER, dere gjør dagen min utrolig mye bedre og jeg er veldig takknemlig for at dere er her, hører på klaginga mi, trøster og backer meg opp!

Skrevet

Vi skal klare dette ass befr madamer!! Det skal bli spire på oss :) Vi må bare holde sammen på på oppturer og nedturer. Deter ordner seg sitron72, det er jeg helt sikker på.

Skal i gang i uke 51 med mine 2 små eskimoer. Håper de overlever da..

Klem til dere alle damer her inne :)

Skrevet

Satser på at skal prøve meg på et par eskimoer i desember jeg også, håper de overlever opptiningen, det skal man ivsst ikke ta for gitt har jeg skjønt! Men den tid den sorg, får bare få unna dette forsøket først...

Har kjøpt en flaske god rødvin, skal ta et trøste-glass ikveld selv om ikke fått mens - den kommer vel sigende ca tors/fre... og gjør den mot formodning ikke det, så er det vel bra for livmora å få et glass vin, det hjelper på blodtilstrømmingen sa de på klinikken en gang... :o)

Det ordner seg for alle snille ass befr-damer, vi må bare ta tiden til hjelp!

Skrevet

vi er bra, jeg skal kose meg med champis på lørdag fordi da skal jeg gifte meg...

våre eskimoer er lagd av stål, de skal klare dette, og de skal feste seg!! Tenke positivt :) :)

Skrevet

ÅH skal du gifte deg, så artig, gratulerer så mye, det var dagens koseligste nyhet altså!! Gled dere, å gifte seg er moro (og rørende). Dessuten er champis kjempegodt også. Lykke til med bryllupet og planleggingen fram til da :o)

Skrevet

Takk takk, nervene går litt i spinn i tillegg til at dette. Men glemte å si at jeg var akupuntør idag for første gang. Jobbet med litt styrke og energi, trenger det pga stress på jobb og ass befr planlegging... Men har vært rolig o g avslappet i hele dag. Trengtelitt stikk kjente jeg. Håper på å få bedre blod gjennomstrømninger i livmoren....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...