marihøne_1986 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 er i følge BIM 5+1. smertene jeg har hatt i brystene begynner å gå vekk, i går kveld og idag tidelig når jeg våknet hadde jeg smerter i korsryggen, og i magen... det var som mens-smerter.. kjenner meg ikke spes. kvalm.. ikke mer enn vanlig liksom.. har alltid vært kvalm.. kanskje litt ekstra trøtt... har jo et barn fra før, men var 17 da jeg ble gravid, så var bekymringsløs da.. ingenting kunne jo gå galt.... så husker ikke igjen noe av det... er dette normalt, eller er det en MA på gang?? håper virkelig noen vil svare meg altså... er såååå redd for at noe skal gå gale.. som de fleste andre gravide..... klem fra trollmoor
TPH Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Ingen svangerskap er like, og det er like normalt med mye symptomer som med lite symptomer ble jeg fortalt av legen Jeg har ikke hatt noen tegn på graviditet siden jeg kanskje var rundt 8uker på vei, og nå er jeg 11+4. Har vært på 3 ultralyder der hjertet til den lille har banket for fullt!:-) Men, hvis du er veldig bekymret så råder jeg deg til å ta kontakt med jordmoren der du bor. Er veldig godt å få noen å snakke med, noen som kan berolige deg Snakka selv med jordmor i dag, fordi jeg er så bekymret at jeg ikke gjør noe annet enn å gråte.. Og gråt det gjorde jeg når jeg snakka med henne også Men, jeg skulle få komme på samtale til henne nå på torsdag slik at jeg kan få ut hva det er jeg er så bekymret for, og da kan hun gi meg noen svar. Så skulle vi også ta en liten runde med ultralyd, men hun kunne ikke love at vi hørte hjertet.. Så lenge jeg ser at det slår og at det er noe som beveger seg så er jeg fornøyd! Lykke til, og tenk positive tanker slik at det positive gror:D (selv om det ikke alltid er så lett) Klem fra Cathriinee =)
shira Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 som Cathriinee sier så er ingen svangerskap like, Men mine første 3 var identiske uten annet en kvalme som plage. og denne gangen (som er 4.) begynte jeg å blø i 7 uke, litt hver dag hadde mye mens-kramper. Så dro jeg til legevakta for jeg var sikker på at noe var veldig galt, men fikk Ultra-lyd og alt var bra med barnet. og smertene og blødningene forsvant etter uke 9. Men jeg tror ikke det er så unormalt med litt mens-smerter i den første tiden. Hvis du har mye vondt kan du jo dra til lege og få sjekket med UL.
marihøne_1986 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 tuuusen takk begge 2!! det var beroligende å høre! skal til legen i morgen, så jeg får bare fortelle han hva jeg tenker.. Hvis han har tid å høre på meg da! he he! men lykke til videre dere 2, og håper alt går som det skal! Klem
nysnupp Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg hadde masse mensen smerter mellom uke4 og 5... både i korsryggen og litt stikniker i magen. Tror det er pga at livmoren utvider seg at man får de stikningene, mener jeg leste det ett sted Håper smertene gir seg etterhvert Trollmoor!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Satt saktisk å tenkte på det samme selv i dag. Har nesten ikke vondt i puppene lenger og er 5+2 i dag. Så kom jeg på: der er veldig vanlig at symptomene kommer og går. Det gjorde de sist også, og gangen før der. det tullete er at jeg bekymret meg like mye da også
marihøne_1986 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2009 puppesmertene kom tilbake nå i kveld trodde aldri jeg skulle bli så glad for å ha vondt et sted, og magesmertene er borte... hohooi! vi får bare leve med at det kommer og går jenter! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå