Gå til innhold

Carina81_1MA?ny spire?

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei =)

Hvordan står det til? Håper formen din er bra...

Lurer bare på om du fortsetter deg å smøre med progesteronkremen nå som du har blitt gravid? Er selv litt usikker på om jeg skal slutte når jeg evt oppdager en graviditet eller om jeg skal fortsette 4-5 mnd slik det står i bruksanvisningen...

Hva gjør du??

Ha en ellers strålende fin dag!!

Klem fra en som håper å komme etter om 1 ukes tid =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen :)

Her går det bare strålende, formen er kjempe bra. men lurer på om kvalmen kommer snikende om kvelden, var i allefall kvalm igår. Ellers har jeg lite med symptomer, det stikker bare i magen til tider, men det er vel magen som blir større.

Jeg er faktidk litt usikker på den kremen, har vært flere ganger å spurt på helsekost, men hun som kan med det der har ikke vært på jobb. Jeg har smurt meg en gang om dagen. Men jeg mener å ha lest at man skal bruke den til 12 uke av svangerskapet. Skal ned tilbyen idag og da skal jeg gå å høre om hun er på jobb igjen. Kan nevne for deg hva hun sa da.

Ellers hadde jeg nattevaktshelg, men jeg tok siste natta fri da jeg var veldig sliten i tillegg til at det var masse smitte på avdelinga.

Nå har jeg fri og bare nyter dagen. Skal ha mamma og pappa på middag idag, vet ikke om jeg sier noe til de enda, men spørs om jeg klarer å holde meg. Sambo sine foreldre får sikkert greie på det i helga da vi skal på besøk og da er det sikkert vin til maten.

Tar en ukes ferie fra torsdag og det skal bli så vanvittig deilig. Skal på hytta noen dager og ha noen late dager. Gleder meg :)

Håper virkelig du kommer innom her om en ukes tid. Jeg heier på deg :)

Har du noen symptomer? Og når har du tenkt å svi av den første testen???

En fin dag til deg også

Klem fra

Skrevet

Hei igjen =)

Det hørtes deilig ut med 1 ukes ferie - du må kose deg og slappe av og nyte graviditeten =)

Spennende å fortelle det til kommende foreldre og svigerforeldre - tror jeg ville ha fortalt det til mine foreldre først jeg da og så svigers, for jeg hadde aldri i verden greid å holde det skjult, hehe =)

Ja, håper å komme inn her om 1 ukes tid, symptomer så langt er kun såre og ømme brystvorter - muligens noe trøttere, men synes jeg har vært generelt trøtt de siste månedene...

Synes jeg har helgardert meg denne pp`n med dobbel pergo, babyklister og progesteronkrem, har også kuttet ut kosttilskuddet og tar nå bare folat og Møllers dobbel slik at jeg får i meg A+D+E og omega 3.

Kommer til å svi av den første testen til lørdag - altså dag 24, det er jo da jeg har testet positivt tidligere når jeg har vært gravid!!! Greier neppe å vente såååå lenge som du gjorde. Har 3 vanlig CB tester og en CB digital med ukeindikator som jeg skal spare til den dagen jeg får positiv test...

Så kryss fingrene og dryss litt babystøv over på meg da, hehe =)

Koselig å "se" deg her inne =)

Ha en strålende fin dag - og så gleder jeg meg til en oppdatering etter at du har vært på helsekosten igjen =)

Stooooor klem fra

Skrevet

Da har jeg vært en rask tur nede i byen og gikk innom helsekost. De ringte leverandøren og jeg fikk prate med de selv. Man skulle smøre seg med kremen morgen og kveld i 25 dager for så ha seg 5 dagers pause også smøre seg på nytt i 25 dager. Man skulle fortsette å smøre seg om man ble gravid og kunne bruke kremen til man var ca 4 mnd på vei. Da var det ikke nødvendig lenger da morkaka hadde tatt over. Da var det bare bortkasta å ta den. Kremen var ikke skadelig for fosteret. Litt greit å vite, så da skal jeg ta noen dagers pause fra kremen, har brukt den hver dag.

Krysser fingrene for at du får positiv test til helga. Jeg hadde jo ikke så mye symptomer bortsett fra at tanta ikke dukka opp :)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk for svar Carina81_1MA♥ny spire♥

Tenker jeg kommer til å fortsette med å smøre jeg også da =)

Har stor tro på den jeg da...

Må bare fortelle at jeg denne pp`n bruker denne oppskriften:

Pergo+babyklister+progestacare+folat+møllers dobbel!!!!

Så nååååå håper jeg spiren sitter altså - vil jo så gjerne holde deg med selskap her inne, hehe =)

Klem fra

Skrevet

Ellers vil jeg bare ønske deg en riktig god ferie fra i morgen av - det høres deilig ut!!! Jeg kunne også tenke meg å ha litt fri nå =)

Klems

Skrevet

Skal krysse alt jeg har for at oppskrifta funker denne mnd og at du kommer over å joiner meg her på 1 trimester i neste uke. Kanskje allerede til helga :)

Ja det skal bli deilig med litt fri, kjenner kroppen trenger det. Er begynt å bli sinnsykt trøtt om dagene så skal bli godt med litt ekstra søvn.

Prata med legen på fødepol idag. Jeg skal bli ekstra godt oppfulgt fra både dem og fra medisinsk genetisk senter. Så blir å få veldig mange UL fra uke 12.

Du kommer over hit om noen dager :)

klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...