Gå til innhold

Jeg er definitivt en sliter; 16 pp, 1 exu, 1 ma, 1 sa siden påske;(

Anbefalte innlegg

Mistet på torsdag igjen, 4+2...

Blir så sliten av å miste hver eneste gang og nå kjenner jeg at jeg trenger noen svar på hvorfor dette skjer hele tiden! Men siden den ene gangen var exu må jeg sikkert ha en ma/sa til før jeg får utredning.....

Venter på tlf fra gyn for å høre om det er mulighet for å få utredning nå da jeg mistenker sterkt at det er den delte livmoren min som er roten til alt ondt...... Fastlegen mente at jeg burde få utredning nå siden det har vært 3 kjappe i år og jeg klarer ikke tanken på å miste enda en gang uten å vite hvorfor......

Fortsetter under...

Kjære maddemor! Livet er bare så urettferdig. Håper virkelig du får en ordentlig utredning. Det er en stor psykisk belastning å miste, og jeg synes du skal spille på dette dersom de ikke vil gi deg utredning med en gang.

Leste innlegget ditt inne på oss over 30 tråden, og synes det er tøfft gjort av deg å sette i gang med prøving igjen allerede nå. Du er ei sterk jente, og jeg ønsker av hele mitt hjerte at du snart vil lykkes og få din etterlengtede baby. Håper syklusen ikke begynner å tulle, og at dere snart er prøvere igjen. Også håper jeg du får en skikkelig utredning. Ikke mist motet! Varm klem

Tusen takk for det:)

Jo jeg er nok sterkere enn jeg selv tror, for jeg kommer meg alltid på beina igjen....

Fikk snakket med gyn i dag og han var så lei seg på våre vegne. Han ville ha oss inn til kromosomtest, men så kom han på at vi har en velskapt gutt så da var ikke det nødvendig likevel. Men jeg skal inn på gyn.pol 23.11. for en nærmere samtale om hva dette kan komme av og snakke om muligheten for om dette kan være skilleveggen i livmora som er årsaken bl.a. Håper bare jeg kommer derifra med litt klokere hode og positiv innstilling.

Var bare SÅÅÅÅ delilig å få snakket med han:)

Uff - du har min fulle medlidenhet og fulle forståelse!!!

Vi er jo nesten i samme situasjon vi da...

Jeg har en jente -06, 2 MA og muligens 1 SA i år, ikke lenge siden jeg også testet positivt og ropte ut at jeg var gravid her inne - du husker det kanskje tidligere i sommer? Og så fikk jeg svakere tester og CB digital sa "Ikke gravid" og så kom mensen 5 dager forsinket, eller 4+5 som det heter - er helt overbevist om at det var en SA, for blødningen og det som kom etterpå av utflod etc var ganske så likt med når jeg mistet i MA.

Neste gang jeg skal til gyn skal jeg ta det opp med ham at jeg er sikker på at jeg har hatt en SA også...

Har prøvd å telle meg tilbake til hvilken pp det blir og har kommet frem til at jeg er nå inne i min 19 pp - om noen få måneder passerer vi 2 år siden vi begynte å prøve på nr 2 - og jeg som ville så ha dem litt tette, det gikk jo helt i vasken - snart nærmer snuppa seg 4 år!!!

Ville bare gi deg en stor god varm trøsteklem - jeg vet på en måte hva du går igjennom, det er steintøft, mest psykisk =/

Alle sier jo så fint at en blir jo sterkere av motgang - men nå vil jeg ikke bli "sterkere" - føler at jeg er kjempesterk, jeg kommer meg jo gjennom det meste når det kommer til stykket allikevel... Jeg smiler og er alltid blid og positiv mens jeg inni meg gråter, sørger eller er lei meg - derfor det er så viktig å sørge og få det ut!!! Alle sier liksom at det er jo så bra at du er så positiv, men de kjenner meg ikke godt nok til å vite at jeg er en type som er veldig flink til å skjule følelser, spesielt de vonde og triste følelsene - de gode deler jeg med alle og enhver =)

Vet ikke helt hva jeg ville med dette - men ville nok bare si at vi er flere i samme båt og gi deg en skikkelig god varm trøsteklem, du er ikke alene =)

Jeg er sååå glad for at dette forumet finnes - for jeg synes det er helt fantastisk å kunne dele tanker og erfaringer med alle disse fantastiske bim-damene her inne som åpner hjertet sitt og øser ut seg av kjærlighet, ømhet, omtanke og forståelse og masse, masse nyttig erfaring =)

Uten dette forumet hadde sorgen og tankene vært enda verre uten å ha noen å dele dem med!!!

Ha en strålende fin dag - jeg er sikker på at en dag får vi begge det etterlengtede barn nr 2 =)

Lykke, lykke til videre!!!!

Stoooooor varm trøsteklem fra

Tusen takk for gode or meg og lille snuppis!

Du er bare helt herlig altså!

JO vi har nok hatt det ganske likt i år kjære deg... Og ja jeg husker godt da du sist fortalte at du var gravid og kjenner meg veldig igjen i måten du beskriver det på..... Det ER utrolig vondt å ha nedtur etter nedtur, det skal jeg ikke stikke under en stol. Men denne gangen gledet jeg meg neste ikke. Kjente på kroppen at jeg var gravid ja med ømme pupper, ekstremt trøtt og kvalme og spy, så det var ikke så lett å overse det heller...

Men jeg er bare glad for at kroppen fikset dette selv og da jeg snakke tmed min kjære gyn i dag var han helt enig i at dette var en SA. SÅ jeg synes absolutt at du skal ta det opp med din lege neste gang ja. Det kan jo ha stor betydning for oppfølging og utredning vet du.

Vi skal nok klare dette til slutt kjære deg, det er jeg sikker på!

Tusen takk for at du tok deg tid til det koselige innlegget!

Varm klem

Hei Maddemor, fikk en sånn innskytelse om å gå her inn å sjekke hvordan det gikk med dere og så ser jeg mye har skjedd siden jeg var her sist.... Jeg synes så veldig synd på dere, og håper virkelig dere får noen svar nå som du ska til en samtale på sh.... Vet egentlig ikke så mye mer jeg kan si for å trøste en gang, annet enn at jeg fremdeles tror at dere kommer til å få flere barn :-)

Håper alt står bra til med lille gutt, som vel begynner å bli stor :-)

Sender deg herved en stooooooooooooooooooor klem og med lykke til, vet hva du ønsker deg til jul og det håper jeg så inderlig skal skje også :-)

Annonse

Tusen takk for det Dodli:)

Ja mitt største ønske til jul må være en frisk og fin spire i magen som får lov å vokse seg stor og fin til termin:)

Det er vel egentlig ikke så mye man kan si til meg i den situasjonen jeg er i nå. Det er som det er og jeg lander alltid på beina jeg. Men det varmer med gode tanker og lykkeønskninger:)

Lillegutt har blitt 2,5 år han og er en skikkelig røver som er høyt og lavt til enhver tid og av og til tar han seg også tid til å komme i armkroken for å kose litt:) Det er så herlig å være mamma og jeg kan ikke vente på å bli 2-barnsmamma altså:)

Stoooooooooooooooooooooooor klem til deg også!

• 4 uker senere...

Ja tobarnsmamma kan absolutt anbefales ;-) nå fikk jeg jo to med en gang da, kanskje du også får det med pergoen :-)

God jul, og masse ***************************************************** for en spire eller to :-D

Uff Maddemor, dette var leit. Så trist at du har mista igjen. Du har vel krav på utredning nå? Så stå på! Evt gå privat om du må, det gjorde jeg, orket ikke vente i det offentlige. Håper inderlig du snart lykkes. Tenker på deg!

Klem fra Kirtsy

Tusen tusen takk jenter:)

2 på en gang ja Dodil; tenker det er travelt men gøy:)

Vi har jo et barn fra før, men likevel er ønsket om en til veldig stort!

Var på sykehuset forrige mandag, men der var det bare tull. GYn ville ikke undersøke noe som helst og ville ikke diskutere muligheten for å fjerne skilleveggen i livmora eller ta en eneste blodprøve. Skjønte lite da kan du si. Det var jo HAN som ba meg komme for å diskutere veien videre....

Veien videre ble dobbel pergo igjen. Synes egentlig ikke jeg trenger det siden jeg tydeligvis ikke har noe problem med å bli gravid, men å holde på barnet..... Men men, jeg kan gjerne prøve det.

Skal tilbake til gyn igjen på mandag for å sjekke at jeg ikke er overstimulert, så får se da om jeg tør å egentlig si til han hva jeg hadde forventet av timen forrige gang.....

Jeg har ikke lyst å gå privat ennå, for jeg føler egentlig (bortsett fra sist time) at jeg og gyn har en god dialog og han er jo fertilitetsekspert..... vi får se.....

KLem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...