Gå til innhold

Hjelp!!!! Flere som temper enda?? Betyr dette SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Temperaturen har lagt dønn stabil på mellom 36.95-37.05 helt siden 8 dpo! og i dag; 36,30!!! Nei nei nei! :'( :'(

Har også hatt vondt i brystvortene i en uke nå, men i dag, ingenting :(

Dritredd nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 5+3 i dag forresten.......

Skrevet

Jeg temper ikke lenger nå, er 7+3. Men hadde ikke stressa over et lite tempfall. Kan jo være så mangt. Legg deg nedpå å ta tempen igjen da vel(fordi om det ikke blir helt rett såklart) I morgen er den sikkert tilbake på normalen.

Kan jo legge til at jeg tempa til uke 5-6 bare for morro, arti å se at tempen holdt seg høy, men mener å huske at min kunne være på 36,30 av og til. Men nå hadde jeg temp på 35,60 før ELså da synes jeg 36,30 etter EL og som gravid er bra jeg da, hadde aldri høyere enn 36,85 som gravid.

Tror nok ikke det er noe å bekymre seg for jeg da :P

Skrevet

Jeg håper du har rett!

Skal slutte å tempe nå hvis dette går bra - ble jo helt svimmel av den overraskelsen i dag tidlig, har ikke tenkt på annet i hele dag!

Krysser fingrene for at knøttet har det fint og at den blir der inne leeeenge!!

Skrevet

Det er mulig jeg har gått glipp av noe, men hva påvises ved å tempe? Betyr det at man skal ha en høyere temperatur enn normalt når man er gravid? Jeg har ikke tatt tempen, men fryser mye mer enn normalt etter at jeg ble gravid. I tillegg har jeg så å si ingen andre symtomer enn litt ligamentsmerter. Betyr det at lav temperatur kan være en indikasjon på en MA?

Skrevet

Når en blir gravid vil den basale kroppstemperaturen (BBT) ligge litt høyere enn når en ikke er gravid. Hvor mye dette er er helt individuelt. En er nødt å tempe hele syklusen, fra 1. dag menstruasjon og til en evt. får påvist en graviditet, for å se denne økningen.

Selv om en har litt høyere temp kan en sikkert føle seg kaldere.. vet ikke jeg.. det skjer jo når en har feber.. men er helt umulig å si om en har lav eller høy temperatur hvis en ikke har målt temperaturen hele veien. Spiren din har det sikkert heelt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...