Gjest Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg har alle symptomer på graviditet - kjenner dem igjen fra de to forrige gangene jeg var gravid. Ligamentsmerter, hovne ømme bryster, ingen tegn til TR enda.. etc. Men det er for tidlig å teste, tror jeg. Det er ca 4 uker siden jeg hadde menstruasjon sist - men jeg har ikke oversikt over datoer og syklus. Det har jeg aldri hatt heller... Hvor tidlig kan jeg teste? Og hvor Dilemmaet mitt er egentlig: hvis jeg er det: hva sier jeg til mannen min? Han vil overhodet ikke ha flere barn. Og vi har hatt mange krangler om dette. Vi bruker prevensjon, men har nok vært litt uforsiktig i det siste.. Pliiis kom med kjempegode råd!!!
Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Vet ikke hva jeg skal si til d, annet enn man må være TO for å lage barn.. ) Om noen av dere kan klandres, spørs jo kanskje litt etter hvilken prev. dere bruker... Men d vet dere jo selv..
Gjest Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Vi bruker pessar og kondom - så vi vet begge at det er en risiko forbundet med det.. De to andre gangene jeg har blitt gravid har vært med P-piller, for jeg sliter veldig med magen og diare - allergi. Derfor fungerer det dårlig. Noen tips til hva jeg skal si til ham? Tar jeg sorgene på forskudd?
Gjest Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Syns kanskje du skal finne ut om du faktisk ER gravid først... Tja, jeg kjenner jo ikke mannen din, men du får bare være slik han kjenner deg.. Si til ham f.x. "husker du forrige lørdag, da d gikk litt hett for seg?? Vel, d ble resultater av d gitt..." IKKE gå inn i en krangel om hvem d er sin feil !! Blir han sint, så la ham bare få fred en stund ) Antar at du vil ha barnet siden du tar d opp her ?? Da har han isåfall 8 mnd å venne seg til tanken.. Tenker d går bra jeg. Sorgene tar du definitivt på forskudd ja )
Lotta2010x2012 Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Har man vært uforsiktig, så får han vel bare være glad for det som kommer synes jeg, men det går vel bra bare man får vent seg til tanken igjen:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå